DIRECTOR ADJUNCT

SMART TRAINING

19-02-2007 | EXPIRA LA 25-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- organizeaza si conduce toate activitatile administrative, tehnice, juridice, de personal si de alta natura ale societatii;
- stabileste obiective specifice pentru fiecare departament/compartiment din subordine, urmareste si asigura indeplinirea conforma a acestora;
- coordoneaza activitatea zilnica a subordonatilor, identifica si solutioneaza problemele aparute;
- raspunde de functionarea societatii pe baza rentabilitatii maxime;
- identifica noi posibilitati de dezvoltare/ extindere a afacerii;
- contribuie la intocmirea si implementarea planului de afaceri si a BVC pentru fiecare investitie noua;
- angajeaza prin semnatura, societatea in relatiile cu altii
- intocmeste diverse rapoarte, documente, prezentari, procese verbale, la solicitarea Directorului General;
- contribuie la pregatirea contractelor si negociaza schimbarile aparute atat cu proiectantii, cat si cu clientii sau furnizorii;
- se asigura de respectarea intocmai a termenilor prevazuti in contracte;
- evalueaza din punct de vedere tehnic si economic, impreuna cu Departamentul Tehnic/Investitii, ofertele de licitatie primite de la firmele de constructii, facand o analiza a acestora si propunand oferta cea mai avantajoasa;
- actualizeaza permanent Regulamentul de Ordine Interioara, normele si procedurile interne, in colaborare cu celelalte departamente;
- organizeaza din punct de vedere logistic, procedurile anuale de evaluare a performantelor profesionale individuale;
- programeaza concediile de odihna pentru intreg personalul;
- intocmeste si completeaza dosarele de personal ale salariatilor societatii si tine evidenta fiselor de post;
- face propuneri de premiere/sanctionare a personalului din societate.


CERINTE

- studii superioare, avantaj studii economice, Management;
- experienta min. 1 an pe un post similar;
- bune abilitati de operare PC in: MsOffice, MsOutlook;
- cunoasterea a doua limbi de circulatie internationala;
- bune abilitati de conducere, coordonare, comunicare (scris si verbal), capacitate de organizare si gestionare a timpului, disciplina, dinamism.


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial avantajos;
- posibilitatea de promovare si perfectionare.


DESCRIEREA FIRMEI

SMART TRAINING, firma de consultanta resurse umane din Cluj ¿ Napoca, asista importanta companie specializata in dezvoltarea imobiliara (constructia si vanzarea de imobile), in selectia pentru postul de: DIRECTOR ADJUNCT