Consilier juridic

AROBS Transilvania Software

17-12-2009 | EXPIRA LA 23-12-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Gestioneaza aspectele juridice ale activitatii companiei
- Ofera solutii viabile, in timp real, privind aspectele juridice cu care se confrunta compania
- Avizeaza din punct de vedere juridic toate documentele care intra si pleaca din firma
- Concepe si gestioneaza contractele utilizate de companie in activitatea curenta si urmareste punerea in aplicare a acestora
- Redacteaza actele cu caracter juridic
- Verifica temeinic actele juridice pentru ca acestea sa fie in conformitate cu legislatia in vigoare
- Recupereaza debite
- Reprezinta interesele companiei in instanta si in relatiile cu institutiile statului/autoritatile relevante ( Instanta de Judecata, Oficiul Registrului Comertului, Primarii, Autoritati locale, etc.)


CERINTE

- Licentiat(a) in Drept
- Experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
- Cunostinte operare PC (Word, Excel)
- Bune abilitati de comunicare si negociere
- Stil de lucru proactiv
- Puternice cunostiinte vis a vis de aspectele cheie in domeniul juridic
- Conduita profesionala excelenta, integritate, pastrarea confidentialitatii, diplomatie
- Nivel ridicat de atentie si concentrare cu respectarea termenelor limita


DESCRIEREA FIRMEI

AROBS Transilvania Software activeaza in domeniul dezvoltarii solutiilor IT atat pentru piata romaneasca cat si pentru cea externa din 1998, avand sediul central la Cluj-Napoca si filiala in Bucuresti.
Echipa AROBS este formata din peste 80 de profesionisti si se preconizeaza o crestere a numarului acestora la 100 pana la sfarsitul anului 2006. Nucleul echipei este alcatuit din specialisti cu un grad ridicat de calificare si experienta in lucrul cu cele mai noi tehnologii: .Net, Java (J2EE), C#, C++.
Intrand in echipa AROBS veti intalni colegi dispusi sa va impartaseasca din experienta si cunostintele lor sa va ajute sa cresteti din punct de vedere profesional.
AROBS este o firma dinamica cu o crestere de 40% in ultimul an, care ofera tuturor celor care s-au alaturat echipei un mediu de lucru placut, o atmosfera calda si colegiala si proiecte challenging de mare anvergura, cu o continuitate asigurata.
In AROBS calitatea, initiativele si creativitatea sunt incurajate. Fiecarui membru al echipei AROBS i se ofera posibilitatea si sprijinul de a se dezvolta profesional atat prin trainigurile si certificarile oferite si suportate integral de firma cat si prin alte tipuri de specializari. Performerilor le sunt recunoscute meritele si sunt recompensati pe masura conform politicii companiei privind ratele de bonusare si pachetele salariale personalizate.
AROBS ofera sanse reale de avansare si orice persoana poate evolua in functie de performante de la o pozitie de incepator la o pozitie de senior in decurs de 12 luni, in functie de capabilitati si rezultate.
AROBS este business partner IBM si partener certificat Microsoft, membru ARIES- Asociatia Romana pentru Industria Electronica si Software si ANIS- Asociatia Patronala a Industriei de Software si Servicii.