Job expirat
Cautam persoane ce sa participe la Focus Grup + Oferim RECOMPENSA!
Companie de cercetare de marketing realizeaza, in perioada 18 decembrie, in CLUJ un focus grup si
cautam persoane ce sa participe la aceasta intalnire.
Cautam persoane cu urmatorul profil:
- doar femei, cu varsta cuprinsa intre 27 si 40 de ani,
- utilizatoare de produse pentru par, piele si corp si
- responsabile cu achizitionarea de produse de ingrijire a sanatatii – dermatocosmetice achizitionate
din farmacii, magazine specializate
Oferin recompensa pentru timpul acordat, tichete in valoare de 70 lei.
Daca sunteti interesat, va rugam sunati la 0742.037.623.
Focus-grup-ul este o tehnica de cercetare calitativa, ce consta in stabilirea unei discutii pe o tema
data cu un grup alcatuit de regula din 8-10 participanti, timp de 1-2 ore. Metoda permite obtinerea
unor informatii de mare profunzime referitoare la motivatiile si comportamentele categoriilor de
interes. Aceasta tehnica poate fi folosita in domenii diverse precum:
- testarea mesajelor, produselor, reclamelor etc.
- identificarea perceptiilor asupra unui produs, organizatie, serviciu sau concept
- evaluarea / testarea campaniilor publicitare si promotionale
- identificarea profilului unui grup-tinta (consumatori ai unui produs s.a.)
- identificarea caracteristicilor unei marci (imaginea marcii) si pozitionarea acesteia intre marcile
concurente pe piata
- identificarea mecanismelor decizionale care stau la baza optiunii intre mai multe alternative
- identificarea atitudinilor fata de un produs, fata de o idee sau o problematica
- identificarea setului de valori si aspiratii ale unui segment tinta
- schitarea unei strategii de campanie publicitara, de marketing
- stabilirea punctelor tari si slabe ale unui concept, program sau produs/marca etc.
Cautam persoane ce sa participe la Focus Grup + Oferim RECOMPENSA!
Companie de cercetare de marketing realizeaza, in perioada 18 decembrie, in CLUJ un focus grup si
cautam persoane ce sa participe la aceasta intalnire.
Cautam persoane cu urmatorul profil:
- doar femei, cu varsta cuprinsa intre 27 si 40 de ani,
- utilizatoare de produse pentru par, piele si corp si
- responsabile cu achizitionarea de produse de ingrijire a sanatatii – dermatocosmetice achizitionate
din farmacii, magazine specializate
Oferin recompensa pentru timpul acordat, tichete in valoare de 70 lei.
Daca sunteti interesat, va rugam sunati la 0742.037.623.
Focus-grup-ul este o tehnica de cercetare calitativa, ce consta in stabilirea unei discutii pe o tema
data cu un grup alcatuit de regula din 8-10 participanti, timp de 1-2 ore. Metoda permite obtinerea
unor informatii de mare profunzime referitoare la motivatiile si comportamentele categoriilor de
interes. Aceasta tehnica poate fi folosita in domenii diverse precum:
- testarea mesajelor, produselor, reclamelor etc.
- identificarea perceptiilor asupra unui produs, organizatie, serviciu sau concept
- evaluarea / testarea campaniilor publicitare si promotionale
- identificarea profilului unui grup-tinta (consumatori ai unui produs s.a.)
- identificarea caracteristicilor unei marci (imaginea marcii) si pozitionarea acesteia intre marcile
concurente pe piata
- identificarea mecanismelor decizionale care stau la baza optiunii intre mai multe alternative
- identificarea atitudinilor fata de un produs, fata de o idee sau o problematica
- identificarea setului de valori si aspiratii ale unui segment tinta
- schitarea unei strategii de campanie publicitara, de marketing
- stabilirea punctelor tari si slabe ale unui concept, program sau produs/marca etc.
Suntem specialişti ȋn marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Suntem Passionately Curious, psihologi pentru consumatori şi consultanţi pentru producători şi vânzători.