CALL CENTER AGENT

SC CONTACTCENTER RO SRL

10-05-2012 | EXPIRA LA 09-06-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Job summary:

Locatie: Cluj-Napoca

Status: Contract

Orar: 4- 6 h/zi, Luni- Vineri

Responsabilitati:

•Gestionarea de apeluri outbound/inbound B2B/ persoane fizice pe pietele din Italia sau Germania
•Formularea de intrebari specifice
•Inregistrarea cu acuratete a raspunsurilor primite, de la persoana intervievata, in sistem
•Intalniri zilnice cu supervisorul pentru a supune discutiei sarcinile desemnate si progresul efectuat
•Identificarea si raportarea problemelor aparute in procesul de obtinere a datelor valide


CERINTE

•Foarte bune abilitati lingvistice in limbile italiana sau germana

•Puternice abilitati de comunicare si spirit persuasiv

•Persoane orientate spre rezultate si procedura

•Persoane dinamice si optimiste


BENEFICII OFERITE

Beneficii:
•Mediu de lucru international
•Pachet salarial competitiv
•Oportunitati pentru dezvoltare profesionala si personala


DESCRIEREA FIRMEI

Din martie 2003, CONTACTCENTER RO ofera solutii in domeniul serviciilor call center- outbound (market research, telemarketing, piata, telemarketing, sondaje de opinie) si inbound (rezervari bilete de avion, transferuri de bani, asistenta 24/24, courtesy calls, client overflow, backoffice). Iti oferim ocazia sa lucrezi pentru liderii mondiali de industrie, sa fii parte din procesele lor interne, alaturi de o echipa profesionista cu peste 10 ani experienta in domeniul BPO/Call Center.