Job expirat
Job summary:
Locatie: Cluj-Napoca
Status: Contract
Orar: 4- 6 h/zi, Luni- Vineri
Responsabilitati:
•Gestionarea de apeluri outbound/inbound B2B/ persoane fizice pe pietele din Italia sau Germania
•Formularea de intrebari specifice
•Inregistrarea cu acuratete a raspunsurilor primite, de la persoana intervievata, in sistem
•Intalniri zilnice cu supervisorul pentru a supune discutiei sarcinile desemnate si progresul efectuat
•Identificarea si raportarea problemelor aparute in procesul de obtinere a datelor valide
•Foarte bune abilitati lingvistice in limbile italiana sau germana
•Puternice abilitati de comunicare si spirit persuasiv
•Persoane orientate spre rezultate si procedura
•Persoane dinamice si optimiste
Beneficii:
•Mediu de lucru international
•Pachet salarial competitiv
•Oportunitati pentru dezvoltare profesionala si personala
Din martie 2003, CONTACTCENTER RO ofera solutii in domeniul serviciilor call center- outbound (market research, telemarketing, piata, telemarketing, sondaje de opinie) si inbound (rezervari bilete de avion, transferuri de bani, asistenta 24/24, courtesy calls, client overflow, backoffice). Iti oferim ocazia sa lucrezi pentru liderii mondiali de industrie, sa fii parte din procesele lor interne, alaturi de o echipa profesionista cu peste 10 ani experienta in domeniul BPO/Call Center.