Back Office Assistant

Happy People HR

03-03-2016 | EXPIRA LA 02-04-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Se ocupa de pregatirea si verificarea actelor in vederea activarii sau implementarii contractelor specific
Urmareste fluxul stabilit pentru gestionarea conturilor
Gestioneaza necesarul administrativ (papetarie, curatenie, protocol);
Inregistreaza toate documentele interne ale companiei;
Gestioneaza, organizeaza si actualizeaza informatii, utilizand baza de date.
Mentine eficient relatia si buna comunicare cu angajatii si cu clientii firmei prin telefon si prin intermediul Internetului


CERINTE

Studii universitare finalizate in curs sau finalizate;
Cunostinte si abilitati de delegare si managementul timpului;
Capacitatea de a observa si de a reproduce si imbunatati un proces
Organizarea muncii într-o maniera ordonata, clasificata, clara si sistematica.
Cunostinte solide de Microsoft Office (Word, Excel);


BENEFICII OFERITE

Venituri motivante
Posibilitate de dezvoltare in cariera
Climat organizaţional dinamic
Se ofera oportunitatea de învăţare asistată


DESCRIEREA FIRMEI

Happy People HR este o firma de resurse umane, înfiinţată în Cluj-Napoca, orientata in principal pe recrutarea si selectia de personal.

Serviciile oferite sunt personalizate si adaptate specificului si culturii organizationale ale fiecarui client in parte, instrumentele si tehnicile folosite sunt in scopul identificarii celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, sunt diferite in functie de cerintele postului pentru care se realizeaza recrutarea si selectia.

Candidatii nostri au atitudinea potrivita, abilitatile tehnice necesare performantei si acelasi set de valori cu cel al companiei pentru care ii propunem. Scopul nostru este acela de a ajuta companiile in indeplinirea obiectivelor strategice pe care si le-au propus pe termen lung, asigurandu-le accesul la cei mai potriviti candidati.

"Oamenii dau valoare unei companii!"