Assumiamo TEAM LEADER con esperienza e conoscenze di ITALINO E INGLESE

SC FSP GLOBAL SRL

24-02-2013 | EXPIRA LA 26-03-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Angajam la sediul nostru din Cluj Napoca (Romania) un TEAM LEADER cu experienta pentru grupul CUSTOMER CARE . Serviciul consta in coordinarea unei tinere echipe de Agenti de Customer Care care gestioneaza telefonic si prin email problemele clientilor.

FSP GLOBAL SRL este o societate multinationala care apreciaza si promoveaza creativitatea, potentialul inovator si cresterea profesionala a angajatilor. Sistemele noastre avansate de training constant si activitatile noastre de Team Building ofera garantia experientei castigata lucrand constant intr-o lume din ce in ce mai dinamica .

Candidatul ideal are experienta solida in coordinare de echipa sau experiente anterioare de leadership, un nivel cultural si corporativ inalt, nivel excelent de cunoastere si stapanire a limbilor Italiana si Engleza, atat vorbit cat si scris.



CEI CARE AU APLICAT CU CV-UL DE MAI BINE DE DOUA LUNI, POT REAPLICA DACA DORESC SA ISI DEPUNA CANDIDATURA PENTRU UNA DINTRE POZITIILE DISPONIBILE.
CEI CARE AU PARTICIPAT LA INTERVIURI CU ECHIPA NOASTRA DE RECRUTARE DE MAI BINE DE DOUA LUNI POT SA ISI RETRIMITA CV-UL DACA DORESC SA ISI DEPUNA CANDIDATURA PENTRU UNA DINTRE POZITIILE DISPONIBILE, SPECIFICAND CA AU PARTICIPAT DEJA LA UNA DINTRE SELECTIILE NOASTRE DE PERSONAL.

Suntem nerabdatori sa va citim CV-urile. Convinceti-ne sa va citim CV-ul. Convinceti-ne sa va sunam pentru a va convoca la interviu. Pentru noi resursa umana reprezinta cea mai mare comoara a noastra.






Cerinte: o buna cunoastere a limbilor Italiana si Engleza, seriozitate, profesionalism, aplicare, dorinta de a invata lucruri noi, auto-organizare si autonomie.

Candidatul ideal dispune de cultura generala, universitara si mai presus de toate corporativa (diplomat sau student universitar).


CERINTE

Cerinte:
-Excelenta cunoastere a limbii italiana scris si vorbit (minim B2-C1 in grila de evaluare europeana EPSO).
- Excelenta cunoastere a limbii italiana scris si vorbit (minim B2-C1 in grila de evaluare europeana EPSO).
-Studi universitare in curs sau diploma universitara
-Bune capacitati de comunicare si relationare cu colegi, clienti, furnizori
-Abilitati dezvoltate de comunicare
-Abilitati dezvoltate de de coordonare si leadership
-Integritate, seriozitate, flexibilitate, disponibilitate
-experienta Call Center si/sau Team Leader.


BENEFICII OFERITE

CE PUTEM FACE PENTRU TINE:
iti garantam training complet si constant in varii domenii si subiecte
vei lucra cu sisteme operative de comunicare si training avansate
vei avea posibilitatea de crstere si evolutie profesionala
vei avea posibilitatea de a acumula esperienta
vei putea participa la toate activitatile noastre sociale si la evenimentele de Team Building organizate de firma

OFERIM SI
Posibilitatea de stage de training in strainatate
Posibilitatea de a munci intr-un mediu de lucru tanar si foarte dinamic


DESCRIEREA FIRMEI

DESCRIEREA COMPANIEI:
FSP GLOBAL SRL face parte dintr-un grup international cu capital strain care gestioneaza la nivel mondial/global o importanta si variata gama de servicii in outsourcing pentru o importanta clientela internazionala. FSP GLOBAL SRL are ca scop continua crestere profesionala a personalului pentru a putea garanta cele mai bune servicii propriilor clienti.