Job expirat
- Activitati administrative: fax, email si operare pe calculator
- Receptionarea apelurilor telefonice
- Consilierea telefonica a clientilor
- Promovarea ofertelor companiei
- Vizionarea/ prezentarea de oferte la solicitarea clientilor
- Mentinerea relaţiei cu clienţii şi dezvoltarea portofoliului de clienţi al companiei
- Intocmirea de rapoarte, documente, oferte
- Cunostinte de PC si MS Office, Internet.
- Experienta profesionala intr-o activitate similara poate constitui un avantaj
- Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate
- Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului
- Capacitate de a lua decizii corecte si rapide
- Atentie la detalii
- Telefon, laptop
- Climat organizational dinamic
- Carti de vizita si alte materiale de promovare
- Salariul se negociaza in functie de performantele tale
- Training si cursuri de specialitate gratuite in domeniu
Incepand cu anul 2006 producem si comercializam sisteme si solutii de umbrire