Asistent Relatii cu Publicul

Hink HR

01-04-2015 | EXPIRA LA 03-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Candidatul ideal:
Îţi doreşti un job în care valorile tale să se identifice cu valorile companiei? Eşti în căutarea unui job în care performanţa ta să fie direct proporţională cu venitul obţinut? Ţi-ai dori ca ascensiunea ta în cariera să se realizeze în acelaşi timp cu dezvoltarea ta personală?
Echipa noastră este pregatită să îţi îndeplinească toate aceste dorinţe.

Activităţi zilnice:
Preluarea şi direcţionarea apelurilor telefonice;
Elemente de secretariat şi protocol;
Înregistrarea documentelor de intrare/ieşire din cadrul companiei;
Stabilirea agendei Top Managementului;
Întocmirea diverselor documente, prezentări, etc;
Selectarea / trimiterea corespondenţei;
Organizarea de evenimente, prezentări;
Asigurarea de suport în realizarea principalelor activităţi manageriale; planificare, organizare, coordonare, monitorizare, etc;
Stabilirea şi întreţinerea relaţiilor cu clienţii atăt la telefon, căt şi la sediul firmei;
Promovarea ofertelor în cât mai multe medii, căutarea şi găsirea de noi clienţi, cunoştinţe solide de PC şi internet;
Gestionarea documentelor şi informaţiilor care intră şi ies din companie, urmărirea sarcinilor şi termenelor impuse;


CERINTE

Condiţii minime
Studii superioare (finalizate sau in curs);
Excelente abilităţi de comunicare, prezentare şi relaţionare interumană;
Cunoaşterea pachetului Windows (word, excel, power point, outlook);
Spirit întreprinzător, perseverent, activ, onest, ordonat;
Iniţiativă, atenţie la detalii;
Plăcere şi abilitate de a învăţa lucruri noi;
Responsabilitate, ordine, corectitudine şi seriozitate;
Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă;
Persoana organizată, dinamică, loială,cu simţ al răspunderii şi spirit de echipă;
Foarte bune cunoştinţe de limba engleză sau franceză (constituie avantaj);
Detinerea permisului de conducere - categoria B ( constituie avantaj) ;
Consideri că îndeplineşti aceste condiţii? Crezi că descrierea ţi se potriveşte ? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă.


BENEFICII OFERITE

Beneficii/Ce îţi oferim?
Posibilitatea de a lucra într-o companie de prestigiu;
Carieră pe termen lung: posibilitatea de dezvoltare profesională şi promovare în cadrul firmei;
Posibilitatea de a face parte dintr-un colectiv tânăr şi ambiţios;
Pachet salarial motivant;
Telefon mobil, laptop;
Training şi cursuri de specialitate gratuite;
Mediu de lucru profesionist.


DESCRIEREA FIRMEI

HINK este o companie de consultanţă in resurse umane infiinţată in Cluj-Napoca ce işi desfăşoară activitatea in următoarele arii de expertiză: recrutare şi selecţie profesională, administrare de personal şi procese, formare şi dezvoltare profesională, evaluare de performanţe şi consultanta on-site.

Misiunea companiei: in ziua de azi nu mai e suficient ca un angajat să indeplinească doar sarcinile aferente postului, ci se aşteaptă din partea acestuia să aibă iniţiativă şi să se angajeze in comportamente care vizează atingerea obiectivelor organizaţiei.

Mai mult, ritmul rapid al schimbării in companii determină ca cerinţele postului să fie demodate, iar accentul cade pe ceea ce se face suplimentar. Acest surplus se mai cunoaşte şi sub eticheta de extra mile: Oricine ţi-ar cere să il insoţeşti o milă, tu du-te şi nsoţeste-l două mile. Fiind o companie nou infiinţată putem afirma că ne angajăm să aducem o perspectivă nouă, diferită şi complexă asupra serviciilor de resurse umane pe care le furnizăm clienţilor noştri şi ne asumăm responsabilitatea de a parcurge acea extra mile cu fiecare client in parte.

Valorile companiei:

Munca in echipă: suntem o echipă coezivă, fiindcă suntem conştienţi că incă din prima zi un lider nu poate să facă nimic de unul singur dacă doreşte să reuşească, oricum am defini succesul, acesta implică intotdeauna formarea unei echipe performante.

Comunicarea: in industria serviciilor, valoarea care o aducem clientului constă in informaţie aceasta fiind esenţa relaţiilor şi colaborărilor de succes

Deschiderea spre invăţare şi adaptabilitate: invăţarea invăţării şi adaptabilitatea ne ajută să ne perfecţionăm continuu şi să ne menţinem la cotele cele mai ridicate de profesionalism.

Performanţa: performanţa in cazul nostru rezidă in calitatea muncii şi in profesionalism.

Orientare spre client: gandim strategic pentru a oferi clienţilor noştri servicii de calitate şi ne focusăm pe incheierea de colaborări pe termen lung.

Integritatea şi transparenţa serviciilor: considerăm că onestitatea este factorul principal pentru a menţine transparenţa in relaţii.