Job expirat
-inregistreaza documentele , corespondenta si asigura distribuirea si arhivarea acestora;
- stabilirea , planificarea intalnirilor si programarea clientilor; mentinerea relatiilor cu clientii si furnizorii companiei
-gestionarea documentelor privind clientii si furnizorii
- redacteaza si expediaza corespondenta interna si externa
- redacteaza corespondenta de afaceri (e-mail) necesara desfasurarii activitatii zilnice
- redacteaza contractele de colaborare,prestari serviciii,etc
-inregistrarea, scanarea, indosarierea, arhivarea diverselor contracte si documente ale companiei.
- supravegheaza fluxul de informatii din corespondenta telefonica si electronica si informeaza directorul si colegii cu problemele aparute;
-redactarea de documente, rapoarte, informari si comunicari generale;
- realizeaza activitatile administrative si de protocol;
- ofera suport in diferite sarcini administrative
-asista directorul general in desfasurarea activitatilor si in proiectele pe care acesta le deruleaza;
-cunostinte de contabilitate primara(facturare,evidenta contabila,evidenta clienti,furnizori) si logistica ;
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
-Studii superioare prezinta un avantaj ,
-limba engleza nivel avansat ( scris, vorbit )
-cunosterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express,navigare internet) , cunostinte solide de WinMentor
-bune abilitati de comunicare scrisa si verbala,
-bun organizator, reprezinta un avantaj experienta pe un post similar.
-postul se adreseaza perosanelor cu atitudini pozitive si care trateaza cu seriozitate sarcinile zilnice.
- capacitate de a rezolva situatii neprevazute
- capacitate de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor;
- capacitate de a respecta termene limita
- disponibilitate pentru program prelungit
- punctualite, promptitudine, bun simt, amabilitate
-permis de conducere categoria B
Se discuta la interviu