Job expirat
- Acordarea asistenţei în depunerea şi implementarea proiectelor;
- Pregătirea dosarelor de participare la licitaţii publice;
- Gestionarea problemelor administrative şi de organizarea internă: încasări-plăţi clienţi şi furnizori, gestionarea operaţiunilor bancare on-line;
- Menţinerea relaţiilor comerciale cu colaboratorii firmei: clienţii şi furnizorii;
- Experienţa anterioară în proiecte cu finanţare europeană
- Abilităţi excelente de comunicare - exprimare impecabilă în limba română (vorbit, scris, citit)
- Studii superioare finalizate sau in curs
- Cunoştinţe temeinice de utilizare a MS Office
- Cunoştinţe de operare cu aparatură de birotică (fax, copiator, scanner)
- Capacitate excelentă de organizare
- Capacitate de rezolvare a problemelor
- Perseverenţă (să urmărească realizarea unei sarcini de la preluare până la soluţionare)
- Amabilitate, prezenţă agreabilă
- Seriozitate şi responsabilitate
- Carnet de conducere categoria B
- Cunoştinţele de contabilitate primară
- Cunoaşterea limbii engleze la nivel mediu/avansat
Firma consultanta