ASISTENT DIRECTOR GENERAL

Arobs Transilvania Software

03-01-2008 | EXPIRA LA 02-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigura suport in realizarea principalelor activitati manageriale: planificare, organizare, coordonare, monitorizare etc.;
- Sustine activitatea zilnica a Directorului General si asigura suportul administrativ necesar (bilet tren/ avion, asigurare medicala, ordin de deplasare, diurna etc);
- Mentine relatiile cu partenerii de afaceri ai companiei;
- Gestioneaza documentele si informatiile care intra si ies din companie;
- Preia apelurile telefonice, e-mailurile si faxurile;
- Desfasoara activitati care urmaresc dezvoltarea companiei, atingerea obiectivelor strategice;
- organizeaza diverse evenimente externe ale firmei;
- Asigura confidentialitatea informatiilor in cadrul companiei.


CERINTE

- Studii superioare absolvite;
- Experienta de minim 1 an pe un post similar;
- Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat;
- Abilitati de comunicare;
- Spirit organizatoric;
- Initiativa;
- Capacitate de analiza si sinteza.


DESCRIEREA FIRMEI

AROBS Transilvania Software activeaza in domeniul dezvoltarii solutiilor IT atat pentru piata romaneasca cat si pentru cea externa din 1998, avand sediul central la Cluj-Napoca si filiala in Bucuresti.
Echipa AROBS este formata din peste 80 de profesionisti si se preconizeaza o crestere a numarului acestora la 100 pana la sfarsitul anului 2006. Nucleul echipei este alcatuit din specialisti cu un grad ridicat de calificare si experienta in lucrul cu cele mai noi tehnologii: .Net, Java (J2EE), C#, C++.
Intrand in echipa AROBS veti intalni colegi dispusi sa va impartaseasca din experienta si cunostintele lor sa va ajute sa cresteti din punct de vedere profesional.
AROBS este o firma dinamica cu o crestere de 40% in ultimul an, care ofera tuturor celor care s-au alaturat echipei un mediu de lucru placut, o atmosfera calda si colegiala si proiecte challenging de mare anvergura, cu o continuitate asigurata.
In AROBS calitatea, initiativele si creativitatea sunt incurajate. Fiecarui membru al echipei AROBS i se ofera posibilitatea si sprijinul de a se dezvolta profesional atat prin trainigurile si certificarile oferite si suportate integral de firma cat si prin alte tipuri de specializari. Performerilor le sunt recunoscute meritele si sunt recompensati pe masura conform politicii companiei privind ratele de bonusare si pachetele salariale personalizate.
AROBS ofera sanse reale de avansare si orice persoana poate evolua in functie de performante de la o pozitie de incepator la o pozitie de senior in decurs de 12 luni, in functie de capabilitati si rezultate.
AROBS este business partner IBM si partener certificat Microsoft, membru ARIES- Asociatia Romana pentru Industria Electronica si Software si ANIS- Asociatia Patronala a Industriei de Software si Servicii.