Job expirat
Departamenul Achizitii este responsabil pentru negocierea contractelor de achiziţii de marfă cu furnizorii, structura preţurilor de vânzare, planul reclamei, analiza periodică a rezultatelor categoriilor de produse, analiza concurenţei pentru asigurarea competitivităţii faţă de concurenţă, asigurarea calitaţii produselor, plasarea mărfii, asigurarea stocului de marfă, identifică necesarul de aprovizionare; urmăreşte livrările şi asigură documentele pentru formalităţile de vanzare; intocmire de rapoarte.
Cunoştinţe avansate de operare a MS Office, (Excel, Word, Powerpoint); navigare internet
Cunoştinţe AVANSATE de limba GERMANA şi engleză (nivel avansat);
Cunoştinţe economice; cunostinte operare in programul MENTOR !!!!
Abilitate de negociere
Capacitatea organizatorică, spirit organizatoric, muncă individuală, respectarea termenelor, capacitatea de decizie, confidenţialitate, resposabilitate pentru activitatea depusă; Initiativa si implicare totala, Prezenta placuta, sociabila si toleranta;
-domiciliul stabil in Cluj-Napoca
Gestionarea bazei de date
Prelucrarea datelor de bază cu privire la marfa, menţinerea permanentă sub observaţie a produselor şi a preţului de vânzare de la competitori (analiză şi prelucrare date).
Urmarirea procesului de achizitii si vanzari (intocmire si verificare documente: facturi, aviz insotire marfa etc)
VA RUGAM SA APLICATI DOAR DACA SUNTETI CUNOSCATORI DE LB.GERMANA. VA MULTUMIM
Lucrul intr-o echipa tanara, dinamica, in continua dezvoltare.
Telefon de serviciu.