Portfolio Business Consultant

UPC Romania S.A.

23-01-2014 | EXPIRA LA 22-02-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

isi atinge si depaseste targetul lunar agreat cu superiorul direct;
desfasoara activitati specific comerciale pe portofoliul de clienti repartizat de catre superiorul direct;
mentine relatia cu clientii existenti, urmarind furnizarea la standarde calitative inalte a serviciilor contractate de acestia;
urmareste modul in care departamentele abilitate din Divizia B2B raspund problemelor reclamate de clienti;
identifica nevoile clientului care reprezinta oportunitati de vanzare;
stabileste si cultiva relatii cu persoanele ce influenteaza mentinerea si cresterea contractelor existente;
informeaza clientii din portofoliu despre noile produse si servicii oferite de catre companie;
negociaza si semneaza contracte de vanzare delegate de managerul direct cu clientii existenti din portofoliu;
transmite imediat dupa semnarea contractului catre celelalte compartimente toate informatiile necesare punerii in functiune si demararii relatiei comerciale in conformitate cu termenele agreate cu clientul;
colaboreaza cu Departamentul Project Management B2B si Departamentul Tehnic pentru stabilirea si implementarea in timp util a solutiei tehnice propuse clientului;
preia cererile de oferta sau informatii in conformitate cu procedurile locale;
cauta informatii referitoare la potentialii clienti noi identificati;
identifica nevoia clientului, persoanele ce influenteaza si modul in care se ia decizia de achizitie;
stabileste si cultiva relatii cu persoanele ce influenteaza incheierea unor contracte avantajoase pentru ambele parti;
participa la campaniile promotionale, simpozioane, expozitii;
intocmeste rapoarte zilnice catre superiorul direct cuprinzand: intalnirile avute, realizarea obiectivelor, intalnirile programate pentru urmatoarea zi, obiectivul propus pentru intalnirile programate;
raporteaza/explica periodic superiorului ierarhic rezultatele obtinute si variatiile de la obiectivele stabilite, respectiv masurile corective care se impun, si dificultatile intalnite in derularea procesului de vanzare sau la instalarea contractului semnat;
intocmeste rapoartele solicitate de catre superiorul direct in legatura cu potentialii clienti din zona arondata;
urmareste evolutia pietei in aria in care isi desfasoara activitatea precum si actiunile competitiei si asigura pozitionarea eficienta a ofertei UPC in demersurile de vanzare, respectiv informeaza managementul cu privire la practicile existente;
colaboreaza si asigura o colaborare eficienta cu celelalte departamente implicate in realizarea procesului de vanzari;
isi imbunatateste continuu nivelul de pregatire si se informeaza constant asupra produselor, serviciilor si promotiilor companiei si competitiei.


CERINTE

Orientare catre client;
Planificare si actiune strategica;
Construirea si valorificarea talentului;
Orientare catre rezultat;
Abilitatea de a-i inspira si motiva pe ceilalti;
Abilitati de lucru in colaborare si influentarea celorlalti;
Adaptabilitate si suport in schimbare;
Abilitatea de autoevaluare si continua perfectionare;
Creativitate si inovatie;
Cunoaşterea limbii engleze; cunoaşterea altor limbi constituie un avantaj;
Foarte bune abilităţi de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint;
Permis conducere- categoria B;
Minim studii medii;
Experienta in vanzari directe si in relatia cu clientii (persoane juridice) – minim 2 ani.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.