Director Adjunct Sucursala Buzau

Bancpost SA

18-03-2007 | EXPIRA LA 24-03-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Scopul postului:
Asista Directorul de Sucursala in activitatile zilnice la nivel Sucursalei si are deplina responsabilitate manageriala si operationala privind procesele de back office (administrare conturi, compensare, trezorerie).

Responsabilitati:
- Implementeaza procesele si procedurile de control pentru toate activitatile de la nivelul sucursalei, in conformitate cu politicile si standardele interne si externe.
- Organizeaza si efectueaza controlul financiar-preventiv, in conformitate cu prevederile legale.
- Coordoneaza si raspunde de aplicarea procedurilor de cunoastere a clientilor;
- Coordoneaza activitatea de analiza a tranzactiilor suspecte si avizeaza Rapoartele de Tranzactii Suspecte, destinate Directiei Compliance;
- Asigura caracterul corect si complet al informatiilor solicitate de Directia Compliance, in conformitate cu prevederile legale;
- Este responsabil de modalitatea de pastrare, de manipulare si de transport in conditii de siguranta si securitate a numerarului;
- Organizeaza evidenta contractelor de inchiriere, service, prestari servicii;
- Asigura administrarea corespunzatoare a patrimoniului Sucursalei si a inventarierii acestuia, precum si a valorilor din tezaur, casa de circulatie, la termenele stabilite prin reglementarile interne ale Bancii;
- Este responsabil pentru corecta administrare a accesului in sistemele IT;
- Reprezinta Sucursala in absenta Directorului Sucursalei;
- Cunoaste bine produsele si serviciile bancare oferite si asigura suport personalului din Sucursala in legatura cu acestea;
- Implementeaza strategii de atragere a potentialilor clienti, pastrarea lor, asigurandu-se de atingerea obiectivelor si stabileste relatii pe termen lung cu clientii importanti si promoveaza imaginea si serviciile oferite de Banca;
- Gestioneaza relatia dintre clienti si angajatii bancii in ideea dezvoltarii relatiilor cu clientii si fidelizarea acestora.


CERINTE

- Absolvent al unei Facultati de profil Economic sau Juridic;
- Minim 2 ani de activitate bancara, de preferinta in customer service, vanzari retail, operatiuni back-office sau in coordonarea si administrarea unor activitati care prin natura lor apartin domeniului financiar-bancar;
- Cunostinte avansate de Limba Engleza (scris si vorbit) si utilizare PC;
- Orientare catre clineti si rezultate;
- Abilitati in vanzari, abilitati de comunicare si negociere;
- Orientare spre rezultate;
- Abilitati manageriale;
- Capoacitatea de a lua decizii si a lucra in conditii de stres;
- Persoana organizata;
- Flexibilitate/Adaptabilitate;
- Initiativa si creativitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Bancpost si-a construit in cei peste 14 ani de existenta un bun renume in tara si in strainatate, lucru confirmat, de altfel, de prestigioasa publicatie The Banker, membra a Grupului de Presa Financial Times, care a desemnat Bancpost Banca Anului in Romania, editia 2004, precum si de renumita publicatie Euromoney care a oferit Bancii premiul Cea mai buna banca din Romania in anul 2005 pentru guvernanta corporativa.
Prin obiectivului sau declarat de a deveni una dintre primele 3 banci din Romania, Bancpost si-a propus o misiune extrem de ambitioasa. Pentru a atinge acest deziderat banca va adopta o politica agresiva de cucerire a segmentelor de piata, oferind o gama de produse si servicii de inalta calitate, bine gestionata, eficienta si atractiva.
Suntem convinsi ca veti gasi in Bancpost atat o echipa tanara, activa si deschisa, dar si un mediu profesionist in care va veti putea dezvolta o cariera de succes.