Job expirat
- Asigurarea suportului de asistenta manageriala;
- Administrarea agendei directorului;
- Redactarea corespondentei de afaceri;
- Preluarea si distribuirea corespondentei;
- Pregatirea si transmiterea documentelor si a rapoartelor cerute.
- Studii superioare;
- Experienta de minim 1 an in domeniu (secretariat, birotica);
- Buna cunoastere a pachetului MS Office;
- Integritate, seriozitate, responsabilitate;
- Abilitati de comunicare scrisa si orala;
- Capacitatea de a desfasura mai multe task-uri in acelasi timp;
- Atentie la detalii, acuratete si calitate.
Compania ofera un mediu de activitate dinamic si propice dezvoltarii profesionale si un pachet salarial atractiv.
RELAD este unul din liderii pietei de distributie de produse farmaceutice si parafarmaceutice din Romania. La ora actuala RELAD are peste 800 de angajati, care isi desfasoara activitatea in cele 15 subsidiare deschise in cele mai mari orase din tara. RELAD distribuie aproximativ 5000 de produse apartinand unui numar de peste 150 de producatori de renume de pe piata internationala de profil.