Technical Support- Administrator System – limba germană

LISIECKI KADRY KONSULTACJE

08-05-2015 | EXPIRA LA 07-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

germană
LKK sunt oameni cu experiență îndelungata - folosind cunoștințe practice și realizări științifice, putem ajuta clienții noștri îmbunătățirea calității și eficienței operațiunilor lor. Ne dorim să creștem, dezvoltându-ne tot mai mult, îmbunătățindu-ne in fiecare zi. . Companii de succes, pentru care am găsit angajați extrem de apreciati, am diagnosticat cu precizie sau resurse sau a mediului echipa antrenată, acestea sunt, de asemenea, succesele noastre.
Acum, căutăm pentru clientul nostru, Sutherland, candidați pentru poziția în centrul Sofiei.
Sutherland – Un furnizor global de solutii inovatoare de clasa mondiala si servicii de afaceri. Ne vom dezvolta carierele, nu de locuri de muncă.
Scopul nostru nu este doar furnizarea de locuri de muncă, investiții în construirea carierelor angajatilor nostri. Cultura noastră se concentrează pe dezvoltarea angajatilor si de ingrijire a menține echilibrul între viața profesională și cea privată. Noi oferim ccelor mai buni salariați salarii atractive, noi experiențe, precum și posibilitatea de dezvoltare în multe industrii și regiuni.

Începând cu anul 2008, Sutherland Global Services a realizat investiții semnificative pentru a satisface nevoile tot mai mari ale clientilor nostri. Sutherland Bulgaria este o echipă internațională și divers de angajați din diferite medii, culturi și naționalități. Sofia, nu este doar un oraș turistic, dar casa pentru locuitorii din întreaga lume, cunoscut în întreaga lume pentru ospitalitatea și acceptarea altor culturi sale.Deschis în 2008, filiala din Sofia este un centru de servicii pentru clienți multilingv. De atunci, umflat la mai mult de 500 de angajați. Echipa noastra de profesionisti ofera suport tehnic și servicii pentru clienți în 16 limbi europene.
Responsabilități:
- oferire suport tehnic complet pentru backup si recuperare de clienți prin telefon și e-mail
- capacitatea de a rezolva problemele tehnice cu clienții prin telefon / e-mail
- crearea de scenarii într-un mediu de laborator, creând idei inovatoare pentru a îmbunătăți calitatea produselor,
- participarea la noile versiuni ale produselor și cicluri de viață software.


CERINTE

Cerințe:
- cunoștințe de limba germană: B2H,
- cunoștințe de limba engleză B1(numai îninteriorul firmai, cursuri de perfectionare)
- cunoașterea sistemului Windows 2003 i 2008,
- cunoașterea domeniului Active Directory și Windows Registry,
- experiență în sprijinirea întreprinderilor mari,
- cunoștințe de protocoale și echipamente de rețea, preferabil de certificare MC si 2012 SE,
- capacitatea de a rezolva probleme în mod sistematic, efectiv și eficient,
- bune abilități de organizare și interpersonale, abilitatea de a opera atât individual, cât și colectiv,
- alte cunoștințe , cunoașterea:Oracle DB, Java, SMS, MS Exchange, MS SQL și / sau UNIX.


BENEFICII OFERITE

Oferim:
- contract de muncă,
- cursuri de perfecționare (primele 3 luni în strainătate),
- condiții de muncă foarte bune,
- program de lucru flexibil,
- salarii atractive,
- sprijin financiar legat de mutarea în Sofia,
- experienta de lucru in domeniul customer service personal sau de afaceri.


DESCRIEREA FIRMEI

LKK - sunt oameni cu experiență îndelungata - folosind cunoștințe practice și realizări științifice, putem ajuta clienții noștri îmbunătățirea calității și eficienței operațiunilor lor. Ne dorim să creștem, dezvoltându-ne tot mai mult, îmbunătățindu-ne in fiecare zi. . Companii de succes, pentru care am găsit angajați extrem de apreciati, am diagnosticat cu precizie sau resurse sau a mediului echipa antrenată, acestea sunt, de asemenea, succesele noastre.