Vorbitori de limba germana sau olandeza in Bucuresti

Job Connect

23-07-2013 | EXPIRA LA 22-08-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Companie multinationala, cu sediu si in Bucuresti, care ofera servicii tehnologice de consultanta si externalizare servicii, angajeaza persoane cunoscatoare si vorbitoare la nivel avansat de limba engleza si limba germana sau olandeza, pentru oferire de suport tehnic clientilor care utilizeaza produse Microsoft.

Competentele si abilitatile personale vor fi utilizate pentru a indeplini cu eficienta activitati cum sunt:

- reprezentarea companiei – client si comunicarea directa cu clientii prin telefon, corespondenta scrisa sau e-mail, in scopul de a gasi si de a oferi solutii tehnice la probleme intampinate de clienti;
- facilitarea rezolvarii problemelor tehnice complexe care privesc produsele Microsoft, prin colectarea informatiilor necesare sau prin recreerea problemei;
- responsabilitatea gestionarii eficiente a relatiei cu clientii si a documentarii potrivite in fiecare caz;
- dovedirea unui comportament de inalta calitate in abordarea problemelor tehnice, dar si in relatia directa cu clientul;
- asigurarea satisfactiei clientilor in urma solutionarii problemelor acestora, recomandarea si a altor actiuni pentru a creste gradul de satisfactie al utilizarii produselor;
- informarea curenta a clientului despre fazele procesului de solutionare a problemei;
- actualizarea sistemul informatic privind cazul, recomandarile si solutionarile cazurilor;
- contribuirea cu articole pentru baza de cunostinte despre suport tehnic;
- colaborarea cu alte echipe si cu resurse apartinand acestora, atunci cand este necesar pentru solutionarea cazurilor.


CERINTE

Persoanele potrivite pentru posturile oferite au urmatoarele competente:

- engleza avansat + olandeza avansat sau engleza avansat + germana avansat;
- 1 an experienta in suport tehnic in cadrul unui call center/ intr-un centru de service produse hardware/ experienta de suport onsite;
- cunostinte si experienta in Platforme de Clienti Microsoft Windows: Windows 2000/XP/Vista;
- cunostinte si experienta in utilizarea serviciului Microsoft Exchange si alte aplicatii de comunicare cu clientii prin mesaje: POP3/IMAP/SMTP.

Abilitati personale potrivite pentru acest job sunt:

- abilitati foarte dezvoltate de analiza si rezolvare de probleme;
- nivel ridicat de automotivare, cu dorinta de a rezolva probleme, abilitate de a stabili prioritatile, eficienta in rezolvarea de sarcini multiple;
- capacitatea de autocontrol in timpul situatiilor stresante ce pot sa apara in relatia cu clientul;
- abilitati excelente de relationare cu clientii;
capacitatea de a colabora tehnic cu alte grupuri;
- abilitati de invatare eficienta;
- profesionalism, atitudine pozitiva si mod de a fi placut;
- abilitati de lucru in echipa;
- aptitudini de tastare si redactare electronica.


DESCRIEREA FIRMEI

Firma Job Connect s-a nascut din dorinta de a face posibila intalnirea oamenilor meniti sa lucreze impreuna.

Sunteti profesionistul de care avem nevoie, iar noi suntem profesionistii care va propun cele mai bune optiuni de angajare.

Oferim urmatoarele servicii:
- recrutare si selectie de personal;
- leasing de personal;
- training si consultanta;
- evaluare psihologica;
- solutii de finantare in HR.