Trainer B2B

ROMTELECOM

11-07-2014 | EXPIRA LA 10-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

•Identifica si analizeaza nevoile de instruire si dezvoltare pentru personalul organizatiei (personal de conducere si de executie), de care este responsabil;
•Colaboreaza cu managerii pentru a proiecta solutii personalizate pentru cresterea productivitatii in structurile pe care acestia le coordoneaza , luand in considerare anumite criterii (rezultate KPI’s, cifre de vanzare, sondaje anuale etc.);
•Participa la elaborarea solutiilor alternative de dezvoltare (mentoring, coaching, instruire la locul de munca, etc) a angajatilor, cu scopul asigurarii unei diversitati de solutii de crestere a abilitatilor si competentelor;
•Revizuieste coerenta si acuratetea materialelor de training, in conformitate cu obiectivele companiei si cu informatiile primite de la superiorul direct si Managerul de Training si Dezvoltare Romania;
•Livreaza cursuri specifice (in care este certificat) in functie de cerintele functiunii;
•Pregateste rapoartele proiectelor de training livrate trimitandu-le si catre Managerul de Training si Dezvoltare Romania conform politicii si procedurii existente, monitorizeaza progresele si determina impactul prin propunerea solutiilor de imbunatatire a productivitatii canalelor de vanzari;
•Urmareste si analizeaza, prin rapoarte de training, programele de instruire si dezvoltare cu scopul de a determina eficacitatea sesiunilor de formare si propune solutii de imbunatatire (face recomandari managementului privind evaluarea nevoilor si rezultatele programelor);
•Actioneaza ca un agent al schimbarii, cu scopul de a sprijini initiativele de transformare;
•Participa la actiunile pentru dezvoltarea echipei la nivelul intregii organizatii, la evenimente interne ca facilitator/trainer/manager de proiect, in conformitate cu valorile companiei si obiectivele de business;
•Dezvolta si actualizeaza programe de training si dezvoltare pentru mediul on line;
•Transfera materialele de instruire si dezvoltare catre Administratorul de platforma elearning in timp util, pentru a asigura accesul la instruire pentru toti angajatii inregistrati la un anumit curs.


CERINTE

Profilul candidatului:

•Studii superioare finalizate
•Experienţă minim 3 ani in training si peste 400 de ore de training livrate la sala;
•Experienta relevanta de minim 2 ani in vanzari/relatii cu clientii;
•Curs de Formare Formatori si acreditare ANC (Autoritatea Nationala pentru Certificari).
•Excelente abilităţi de prezentare şi vorbire in public;
•Foarte bune abilitati interpersonale si de comunicare;
•Orientare catre rezultate si rezolvare de probleme;
•Orientare catre client;
•Proactivitate si pozitivism;
•Capacitate de sinteza si analiza;
•Capabil de a crea si a disemina incredere si integritate;
•Creativitate;
•Cunostinte de limba engleza, nivel avansat;
•Persoană orientată spre rezultate cu rigoarea planificarii si atingerii obiectivelor.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...