Trainee Livrare Servicii Clienti si Operatori

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

06-10-2015 | EXPIRA LA 05-11-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Livrare servicii business si operatori in termenii contractati si la standardele de claitate promise

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

Responsabilităţi specifice locului de muncă:

• Coordoneaza livrarea serviciilor de la startare pana la inchidere , aplicand metode profesionale si aplicatiile Companiei pe acest flow de lucru , respectand totodata Business Case-ul sau Studiul de Fezabilitate, Contractele aprobate , constrangerile de timp-cost-scop-calitate-perfornmanta .
• Identifica in Proiect resursele materiale necesare si realizeaza impreuna cu alte entitati distribuirea lor catre echipele de lucru
• Determina necesarul de achizitii propune proactiv pe baza de istoric sau proiecte care vor veni la implementare alimentarea Bufferului de material pentru livrare servicii de business .
• Identifica in Proiect resursele umane necesare si planifica alocarea lor de catre entitatile de pe flow
• Planifica si programeaza fazele de executie a proiectului etapa cu etapa folosind instrumentele de lucru de pe flow, identifica riscurile si solutiile de mitigare corespunzatoare, solutii alternative
• Monitorizeaza alocare resurselor materiale si umane , asigura escladarea blocjelor, prezita rapoarte specifice , de stadiu, propuneri si prezentari de progress al proiectului .
• Urmareste livrarea serviciilor conform Proiectelor primite de la echipele de Design ; in caz de blocaje escaladeaza schimbarile catre Proiectanti si urmareste implementarea lor
• Urmareste testare pentru acceptanta conform SLA Contractual si criteriilor calitate si acceptanta planificate si agreate cu clientii , documenteaza si participa la activitatile de Punere in Functiune – PIF.
• Documenteaza toate fazele proiectului de la initiere pana la inchidere , lectii invatate . Daca este cazul planifica si coordoneaza inchiderea inainte de termen a Proiectelor cu conservarea si asigurarea tuturor produselor realizate . Dezvolta instrumente si recomandari de bune practice pentru executia si coordonarea proiectului.
• Îndeplineşte, la cererea şefului direct, şi alte sarcini, în limitele competenţei.
• Cunoaşte politicile, standardele, ghidurile şi procedurile de securitate ale Romtelecom şi le aplică corespunzător la informaţiile pe care le vehiculează.
• Tratează informaţia identificată drept sensibilă în conformitate cu regulile specifice diviziei.
• Îşi desfaşoară activitatea cu respectarea CCM în vigoare, Regulamentului intern, Codului de Conduită, Contractului Individual de Muncă (CIM) şi legislaţiei în vigoare.


CERINTE

Studii:

• Studii superioare (licenţă) de preferat in domeniul tehnic
Experienţă în muncă:
• Nu este necesara

Cunoştinţe, Aptitudini, Abilităţi:

• Cunostinte in implementarea Proiectelor
• Cunostinte despre metode recunoscute in domeniu Project Management : PMP/PMI , ITIL , Prince 2 , Agile
• Cunoştinţe si experienta in domeniul reţelelor de telecomunicaţii.
• Capabilitati analitice si de rezolvare a problemelor.
• Flexibilitate fata de schimbarile aparute in derularea proiectului/programului .
• Capabilitatea de a invata, intelege si aplica noile tehnologii.
• Abilitatea de a recunoaste stilurile de comunicare ale membrilor echipei si a contractorilor care vin dintr-un spectru larg de discipline ; abilitatea de a coopera cu diferite surse, incluzand clienti, alte departamente, managementul direct.
• Experienţă în utilizarea MS Project Server , Office (Word, Excel, Power Point, Project, Visio ) si retele IP ; certificari in aceste domenii reprezinta un avantaj .
• Bune abilităţi de comunicare în limba română şi limba engleză


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.