TRADER – KAM FMCG (clienti de tip KA extern – Trading)

ABC Human Capital

22-09-2016 | EXPIRA LA 22-10-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI: Asigura executia politicii comerciale a companiei pe canalul Trading prin planificarea, organizarea si coordonarea activitatii de vanzare catre clientii specifici, cu scopul atingerii obiectivelor de vanzari si a cifrei de afaceri agreate cu seful direct si CEO-ul companiei.
SARCINI / ACTIVITATI / RESPONSABILITATI :
• Propune bugetul anual de vanzari pentru departamentul KA Trading
• Colaboreaza cu Manager-ul de Trading si CEO-ul pentru stabilirea obiectivelor anuale de vanzari pentru canalul KA Trading
• Se asigura ca anual sunt renegociate contractele cu clientii de tip KA externi si ca acestea respecta politica comerciala a companiei
• Participa la negocierile cu clientii KA externi ori de cate ori este nevoie
• Solicita catre departamentul de marketing personalizarea ambalajelor, etichetelor, in functie de solicitarile clientilor externi
• Gandeste impreuna cu departamentul de marketing actiuni si activitati customizate functie de regiune/tara si client pentru maximizarea vanzarilor
• Se asigura ca orice activitate initiata de companie in canalul KA extern este implementata corespunzator si face evaluarea acestora la final impreuna cu departamentul de marketing (ex. promotii, activitati de sampling etc.)
• Face analize referitoare la clientii KA externi, cifra de afaceri dezvoltata cu acestia si propune actiuni de dezvoltare (ex. categorii specifice de produse etc.)
• Discuta cu reprezentantii fiecarui client KA extern cel putin odata pe semestru pentru a se asigura ca termenii contractuali sunt respectati si pentru a identifica oportunitati de imbunatatire a colaborarii
• Colaboreaza cu departamentele Supply chain si marketing pentru actiuni de destocare sau/si pentru introducerea de noi produse in portofoliu
• Colaboreza cu departamentul Logistica pentru a identifica modalitati de optimizare a livrarilor catre clientii de tip KA extern
• Urmareste profitabilitatea vanzarilor pe canalul KA extern si raspunde de obtinerea ratei de profit agreate
• Se asigura ca toate situatiile care apar in relatia cu clienti KA extern sunt solutionate in cel mai scurt timp posibil si respectand toate procedurile si politicile interne ;
• Aproba modificari de prêt, grile de discount si alte conditii specifice
• Urmareste saptamanal si lunar realizarea obiectivelor de vanzari si ia masurile necesare pentru a sustine atingerea acestora (ex. aproba sau negociaza promotii, aproba discounturi etc)
• Revizuieste periodic bugetele de vanzari externe si face estimari privind evolutia vanzarilor conform informatiilor din piata, constrangerilor interne si externe si a altor factori care pot influenta realizarile si actioneaza in consecinta
• Creaza o baza de date si un istoric de vanzare cu clientii pe care ii contacteaza si cu care colaboreaza.


CERINTE

• studii superioare finalizate cu diploma de absolvire, de preferat in domeniul economic
• studiile post-universitare si cursurile de specialitate constituie un avantaj
• minim 5 ani experienta in domeniul vanzarilor, de preferat in FMCG (commodity, food)
• limba engleze nivel avansat, o alta limba straina de circulatie internationalal prezinta un avantaj (rusa, germana, franceza)
• abilitati numerice si lingvistice ridicate
• cunostinte avansate de utilizare PC (pachetul MS Office)
• bune abilitati decizionale in conditii de minima supervizare
• foarte bune abilitati de comunicare, negociere, persuasiune
• adaptabilitate la diverse medii culturale
• integritate si echilibru emotional; diplomatie.

CV-urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: corina.diaconu@abchumancapital.ro


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/