Job expirat
- Planifica si realizeaza bugetul de marketing pe canalele de vanzare si pe liniile de produse pe care le gestioneaza.
- Creeaza campaniile de marketing.
- Implementeaza, urmareste si realizeaza follow-up-ul pentru campaniile de marketing.
- Negocieaza bugetele de marketing cu furnizorii.
- Urmareste implementarea mix-ului de marketing pe liniile de produse gestionate.
- Studii superioare (ASE sau UPB); profilele Electric/Comunicatii reprezinta un avantaj.
- Experienta in generarea, implementarea si evaluarea activitatii de stimulare a vanzarilor.
- Experienta anterioara in domeniul IT poate constitui avantaj.
- Minim 2 ani experienta in vanzari sau marketing.
- Cunostinte temeinice de marketing si de business: piata, competitie, tendinte, produse.
- Capacitate de analiza si interpretare date.
- Cunostinte de previzionare, planificare profesionala si despre piata IT.
- Limba engleza¿ nivel avansat.
- Abilitati de comunicare foarte dezvoltate, usurinta in initierea si sustinerea relatiilor interpersonale.
- Abilitati de lucru in echipa.
- Creativitate si capacitate de a inova.
- Atitudine proactiva, pozitiva si dinamism.
- Meticulozitate, organizare, atentie la detalii.
Suntem o companie romano-austriaca prezenta, din 1999, pe piata romaneasca cu o gama de servicii specializate de consultanta in domeniul resurselor umane.