Trade Marketing Manager - Zona Retail

Sc Domo Retail SA

24-03-2007 | EXPIRA LA 30-03-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Gestioneaza intreaga activitate de comunicare, mercantizare, semnalizare si promovare la nivelul magazinelor din retea si productia materialelor publicitare;
- Alinierea comunicarii in magazinele din retea, prin aceleasi etichete de pret, aceleasi postere, acelasi font;
- Inovarea permanenta a materialelor de semnalizare din magazine;
- Definirea kitului de semnalizare pentru perioadele promotionale;
- Comunicarea promotiilor in retea, cu obiective, materiale, mecanica, mod de amplasare;
- Training cu ASM + sefi de magazine pentru a obtine intelegerea rolului mercantizarii si a comunicarii unitare in magazine;
- Raportari periodice catre achizitii/ vanzari/ marketing despre situatia din magazine;
- Urmareste necesarul de materiale de comunicare pe categorii din retea si asigura comanda si existenta lor;
- Informare in retea despre campania de deschidere a magazinelor, cu intregul Kit cu 3 zile inainte de acestea;
- Coordoneaza activitatile de direct marketing a catalogului (drop mail, insert, sampling);
- Negociaza si incheie contracte cu furnizorii de servicii care au legatura cu activitatea Trade Marketingului;
- Supervizeaza procesele de productie de materiale de decor/POSM/cataloage derulate de departament.


CERINTE

- Minim 2 ani experienta in retail;
- Initiativa;
- Planificare si organizare;
- Obiectivitate;
- Atentie la detalii;
- Focus catre obtinerea de rezultate;
- Munca in echipa;
- Abilitati de comunicare;
- Managementul schimbarii;
- Integritate;
- Spirit inovativ.

Abilitati tehnice:
- Cunostinte operare PC ¿ Office;
- Permis conducere B.


BENEFICII OFERITE

Pachet compensational competitiv, bonus, telefon,


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem conform datelor statistice, unul dintre cei mai puternici retaileri de electronice, electrocasnice, IT si telecom din piata romaneasca.
In cifre Domo insemna: o retea nationala formata din 110 magazine, a caror suprafata depaseste 35000 de metri patrati; mai bine de 1000 de angajati; o cifra de afaceri de 101 milioane de euro in 2004, iar pentru anul 2005, fiind prevazuta o cifra de afaceri de peste 130 milioane de euro.
In filozofie, Domo inseamna mai mult decat atat: inseamna ambitia de a deveni autoritatea in electronice si electrocasnice; inseamna ca ne dorim a in viitor sa gasim in orice camin din Romania macar un echipament cumparat de la Domo; inseamna ca avem un set de valori pe care un le-am incalcat niciodata ¿ respectul fata de cuvantul dat, parteneriatul, perseverenta si seriozitatea. Vrem sa fim perceputi ca unul din cei mai onesti si de incredere parteneri din mediul de afaceri, iar clientii nostri sa ne vada ca cei mai apropiati de nevoile lor, si sa ne prefere pentru prospetimea magazinelor noastre, pentru gamele de produse, pentru serviciile si solutiile noastre de finantare, pentru straduinta noastra de a le face memorabila orice experienta de cumparare. Sa fim solutia la indemana, avantajoasa si placuta.
Ca sa razbati intr-o piata tot mai aglomerata si mai competitiva e nevoie de o abordare proaspata, speciala, interactiva. De aceea, ne-am redefinit identitatea si modelul de business. Ne-am reproiectat aspiratiile, am regandit sistemul de relationare cu clientii si partenerii nostri. Si, nu in ultimul rand, ne-am redefinit imaginea.
Ne pregatim in fiecare zi sa oferim clientilor nostri o experienta de cumparare moderna, memorabila, de neinlocuit si vrem ca intr-un timp relativ scurt, clientii nostri sa se simta acasa in magazinele noastre. Asa cum se simt si produsele pe care le vindem. Pentru ca Domo inseamna bucuria caminului. Domo creeaza confortul plin de energie, personalitatea, inspiratia si caldura unui camin in care iti doresti sa te intorci in fiecare zi.
E simplu: Domo. Pentru acasa.