Trade Marketing Executive

VEL PITAR SA

12-08-2011 | EXPIRA LA 12-08-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigura conexiunea dintre departamentele de vanzari si marketing, centralizand, analizand si sintetizand datele specifice celor doua departamente, supervizand modul de comunicare si de implementare a initiativelor specifice acestora in raport cu fiecare canal de vanzare al companiei.
• Ofera suport activ specific fiecarui canal si tip de magazine prin crearea si implementarea de programe de promovare pentru brandurile companiei.
• Analizeaza pe de-o parte vanzarile realizate iar pe de alta parte piata si concurenta. Realizeaza vizite in teren atat inaintea actiunilor promotionale (obtinere aprobari, obtinere informatii din piata) cat si in perioada actiunilor promotionale pentru monitorizarea bunei desfasurari a acestora si realizarea feedback-ului catre cei interesati;
• Ofera suport departamentului de vanzari pentru negocierea si incheierea contractelor de vanzare, implementarea produselor si a promotiilor in magazine.
• Propune si participa la conceperea si realizarea materialelor cu caracter promotional sau publicitar in functie de necesitatile actiunii promotionale planificate.
• Realizeaza prezentari de descriere actiunilor intreprinse catre forta de vanzare, monitorizeaza si informeaza privind concursuri organizate catre forta de vanzari.
• Creeaza standardele de merchandising/promotii (vizibilitate, preturi, modalitatile de utilizare si amplasare a materialelor promotionale/ publicitare) pentru toti clientii si pentru toate activitatile conexe;
• Elaboreaza, implementeaza si monitorizeaza planul trimestrial/ lunar/ anual al promotiilor si activitatilor promotionale, pe brandurile companiei in zona de care este responsabil, pe toate canalele (atat traditional trade cat si Key Accounts).
• Organizeaza si coordoneaza activitatile de training catre forta de vanzari legate de produs sau specifice
• Coordoneaza activitatile legate de gestionarea marcilor proprii in relatia cu tertii


CERINTE

• Nivel de studii: Studii de baza: Superioare, preferabil studii economice sau de marketing
• Experienta: Minim 2 ani experienta intr-un post similar.
• Cunosterea procesulor de vanzare - cumparare si de negociere
procesulor de vanzare - cumparare si de negociere;
• Cunostinte de marketing si trade marketing;
• Cunostinte despre piata de FMCG;
• Utilizare calculator la nivel foarte bun: MS Office, Internet;
• Limba engleza – nivel avansat;
• Capacitate de planificare şi organizare. Gandire analitica si sintetica. Abilitati de comunicare si negociere. Abilitati de prezentare. Capacitatea de a coordona proiecte (project management).


DESCRIEREA FIRMEI

Vel Pitar este membra a grupului american de investitii New Century Holdings, unul dintre cei mai importanti investitori straini din Romania cu plasamente de peste 200 milioane de dolari. Grupul NCH are in prezent detineri in: industria electrotehnica, panificatie, industria materialelor de constructii, servicii financiar-bancare, servicii financiare de capital, proprietati imobiliare, fiind actionar majoritar la multe companii din aceste domenii.

Vel Pitar, companie romaneasca aflata intre liderii industriei alimentare, desfasoara activitati la nivel national prin cele 11 puncte de productie fiind prezenta pe segmentele: panificatie, morarit, biscuiti, napolitane, paste fainoase si vanzare cu amanuntul.

Vel Pitar este o organizatie dinamica de peste 5 000 de angajati, care urmareste atragerea de profesionisti orientati spre obtinerea de rezultate. Incurajam initiativa personala, oferind oportunitati deosebite de invatare si crestere, intr-un mediu ce recompenseaza performanta individuala.
Pentru mai multe detalii, va rugam vizitati site-ul companiei www.velpitar.ro