TERRITORY SALES MANAGER- companie multinationala lider pe piata FMCG

ABC Human Capital

28-01-2009 | EXPIRA LA 11-02-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o companie multinationala, producatoare si distribuitoare de apa minerala si bauturi racoritoare. Compania este unul dintre cei mai mari investitori americani din Romania, fiind imbuteliator autorizat si distribuitor pentru cateva dintre cele mai cunoscute bauturi racoritoare.

Locatia pentru acest post este in orasul CONSTANTA.

RESPONSABILITATI / BENEFICII:
• Asigura o executie excelenta in teritoriul alocat prin coorodonarea eficienta a persoanelor din subordine;
asigura servicii de calitate clientilor;
maximizeaza profitul si cifra de afaceri,
indeplineste bugetul de vanzari impreuna cu echipa sa in conditii de eficienta ridicata
• Realizeaza bugetul de vanzari alocat
• Mentine si imbunatateste mixul de produse si distributia numerica in toate canalele de vanzare
• Ofera servicii de calitate tuturor clientilor
• Controleaza plasarea echipamentelor de marketing
• Se asigura de implementarea corecta a standardelor de mercantizare
• Ofera suport in implementarea campaniilor la nivel national in teritoriul alocat
• Identifica oportunitati de dezvoltare pentru clienti si companie
• Se asigura de aranjarea optima a teritoriilor si a rutelor agentilor si a merchantizorilor
• Ajuta la castigarea de noi clienti
• Se asigura ca toate materialele de marketing folosite la un eveniment sunt recuperate
Stabileste responsabilitati clare pentru membrii echipei si ofera indrumare pentru atingerea obiectivelor
• Evalueaza performanta membrilor echipei si da feed-back corect si la timp
• Defineste un plan de dezvoltare pentru membrii echipei
• Defineste un plan de actiune pentru urmarirea rezultatelor programelor de training
• Motiveaza echipa si conduce prin exemplu.


CERINTE

Studii medii sau superioare
Minim 3 ani experienta manageriala
Carnet de conducere categ B
Cunostinte avansate de vanzari
Cunostinte generale de business
Cunostinte PC
Abilitati de coordonare echipe
Limba engleza – nivel mediu
Leadership, buna cunoastere a businessului, excelenta in executie, o buna relatie cu clientii, abordare economica a afacerii, integritate, capacitate de analiza, mentoring, comunicare, initiativa si responsabilitate, abilitati de negociere, aderare la politicile si procedurile companiei.


BENEFICII OFERITE

posibilitatea de-a lucra intr-o companie solid organizata,
- posibilitati de dezvoltare profesionala,
- pachetul salarial va cuprinde: salariu fix, la care se adauga comisioanele- in functie de vanzari,
- masina +telefon+ training.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, alaturi de echipa sa, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

Consultantii ABC Human Capital vin cu o bogata experienta castigata in urma derularii unor complexe proiecte de recrutare, pentru posturi de middle si top management, pentru companii nationale si multinationale, la nivelul intregii tari.