Telesales Agent & Sea Cargo LCL Agent

Confidential

12-02-2014 | EXPIRA LA 13-02-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Telesales

•efectuarea de apeluri telefonice avand ca scop promovarea/vanzarea serviciilor
•identificarea corecta a potentialilor clienti in vederea cresterii vanzarilor.
•actualizarea permanenta a bazelor de date.
•indeplinirea obiectivelor
•raportarea catre supervizor a rezultatelor obtinute.

Sea Cargo LCL Agent
•corespondenta (e-mail + posta/curier) cu clientii de LCL si urmarirea/avizarea in scris si/sau telefonic catre clienti a transporturilor in derulare
•intocmire documente de transport, intocmire comenzi catre furnizori, etc.
•indosariere comenzi clienti/furnizori plus documentatia necesara, arhivarea si stocarea documentatiei pe email
•verificarea documentelor de transport trimise pe email de catre agentii externi, documente comerciale sau facturi (daca este cazul)
•verificarea constanta a transportului cu linia maritima prin telefon sau site-ul acesteia
•avizare din timp a transporturilor catre clienti si solicitarea modului de organizare a importului si a livrarii marfurilor
•verificarea documentelor comerciale primite si trimiterea lor catre comisonarii vamali in vederea deconsolidarii si a operatiunilor vamale
•avizarea costurilor prestatiilor efectuate si a taxelor vamale
•dupa deconsolidarea marfurilor si primirea liberului de vama se vor contacta furnizorii de transport rutier intern si se vor negocia tarifele la vizarea sosirii marfurilor la destinatie catre clienti
•facturarea prestatiilor efectuate
•incasarea facturilor conform comenzilor sau contractelor incheiate si confirmarea livrarilor


CERINTE

•atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, seriozitate si perseverenta in atingerea obiectivelor propuse.
•bune abilitati de comunicare, gestionare a timpului, gestionare a stresului, gestionare a emotiilor.
•orientare către rezultate și capacitate foarte bună de rezolvare a problemelor.
•abilitati de negociere, limbaj fluent, vocabular bogat si expresiv, voce placuta, claritate in exprimare
•punctualitate, atenție la detalii, integritate și dedicare; deschidere și onestitate.
•autodidact, Auto-motivat si cu spirit de echipa;
•cunostinte de operare PC (Windows, MS Office);
•poate constitui un avantaj experienta in vanzari/relatii cu clienti/vanzari de tip hunting/call center