Tehnician Help Desk

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

25-05-2015 | EXPIRA LA 24-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOPUL POSTULUI
Sa asigure asistenta tehnica si suport IT pentru echipamentele utilizatorilor interni atat din punct de vedere Hardware cat si din punct de vedere Software.

RESPONSABILITATILE POSTULUI

1. Configureaza, testeaza, instaleaza, ofera suport, intretine si repara echipamentele IT ale utilizatorilor interni ai companiei: PC, POS, Laptop, Thin Client, Fax/Scaner/Copiator/Imprimanta, in vederea furnizarii de servicii IT de inalta calitate catre utilizatorii interni ai companiei;
2. Primeste, identifica, analizeaza si rezolva situatiile de natura IT semnalate de utilizatorii interni ai companiei astfel incat sa se incadreze in Nivelul de Servicii Agreat (SLA);
3. Instaleaza si depaneaza aplicatii specifice ale companiei: MS Windows, MS Office, client Citrix (Program Neighborhood Agent), Antivirus si alte aplicatii particulare in vederea alinierii la strategia IT a companiei;
4. Asigura instruire pe loc la momentul necesar (Just in Time) pentru utilizatorii companiei in vederea asigurarii utilizarii corecte a aplicatiilor si echipamentelor alocate catre acestia in concordanta cu procedurile IT interne si cu cele mai bune practici din domeniu;
5. Participa la activitati de studiu de piata pentru achizitionarea de echipamente sau solutii IT solicitate de catre managementul IT in vederea gasirii celor mai bune solutii IT pentru utilizatorii companiei;
6. Testeaza si configureaza echipamentul nou propus de catre managementul IT pentru dezvoltarea viitoare a companiei in vederea prestarii de servicii de inalta calitate catre utilizatorii interni ai companiei;
7. Desfasoara activitati de inventariere a echipamentelor IT specifice in vederea mentinerii bazei de date cu echipamente IT a companiei cat si a nivelului de siguranta al stocurilor de echipament;
8. Inlocuieste echipamentul IT perimat in concordanta cu decizia managementului IT in vederea asigurarii unor servicii IT de inalta calitate catre utilizatorii interni ai companiei;
9. Participa la procesul de anulare / casare a echipamentului IT decomisionat in vederea alinierii la politicile financiare si de protectie a mediului;
10. Colaboreaza cu furnizorii externi de servicii in vederea asigurarii mentenantei si repararii defectelor pentru echipamentul IT al utilizatorilor interni ai companiei.


CERINTE

Cerinţele postului

Studii:
• Diploma de studii medii (liceu cu profil tehnic/informatica reprezinta un avantaj).

Experienţa în muncă:
• Intre 1 si 2 ani (experienta in domeniul IT reprezinta un avantaj).
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Cunostinte despre MS Windows, MS Office – nivel avansat de suport si depanare;
• Cunostinte despre Tehnologii IT precum: mediul MS Windows, mediul Citrix, tehnologii de stocare si back-up, solutii antivirus – nivel de baza;
• Cunostinte despre lucrul cu echipamente tip Fax/Scaner/Copiator/Imprimanta – nivel de baza;
• Cunostiine despre infrastructura Hardware a sistemelor IT – nivel mediu;
• Limba engleza (scris si vorbit; vocabularul tehnic reprezinta un avantaj) – mediu;
• Atitudine pozitiva,
• Integritate, , cooperare, abilitati de prioritizare;
• Spirit de echipa;
• Orientare catre client si rezolvarea problemelor.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.