Tehnician Help Desk

ROMTELECOM

08-07-2014 | EXPIRA LA 07-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOPUL POSTULUI
Sa asigure asistenta tehnica si suport IT pentru echipamentele utilizatorilor interni atat din punct de vedere Hardware cat si din punct de vedere Software.

RESPONSABILITATILE POSTULUI
1. Configureaza, testeaza, instaleaza, ofera suport, intretine si repara echipamentele IT ale utilizatorilor interni ai companiei: PC, POS, Laptop, Thin Client, Fax/Scaner/Copiator/Imprimanta, in vederea furnizarii de servicii IT de inalta calitate catre utilizatorii interni ai companiei;
2. Primeste, identifica, analizeaza si rezolva situatiile de natura IT semnalate de utilizatorii interni ai companiei astfel incat sa se incadreze in Nivelul de Servicii Agreat (SLA);
3. Instaleaza si depaneaza aplicatii specifice ale companiei: MS Windows, MS Office, client Citrix (Program Neighborhood Agent), Antivirus si alte aplicatii particulare in vederea alinierii la strategia IT a companiei;
4. Asigura instruire pe loc la momentul necesar (Just in Time) pentru utilizatorii companiei in vederea asigurarii utilizarii corecte a aplicatiilor si echipamentelor alocate catre acestia in concordanta cu procedurile IT interne si cu cele mai bune practici din domeniu;
5. Participa la activitati de studiu de piata pentru achizitionarea de echipamente sau solutii IT solicitate de catre managementul IT in vederea gasirii celor mai bune solutii IT pentru utilizatorii companiei;
6. Testeaza si configureaza echipamentul nou propus de catre managementul IT pentru dezvoltarea viitoare a companiei in vederea prestarii de servicii de inalta calitate catre utilizatorii interni ai companiei;
7. Desfasoara activitati de inventariere a echipamentelor IT specifice in vederea mentinerii bazei de date cu echipamente IT a companiei cat si a nivelului de siguranta al stocurilor de echipament;
8. Inlocuieste echipamentul IT perimat in concordanta cu decizia managementului IT in vederea asigurarii unor servicii IT de inalta calitate catre utilizatorii interni ai companiei;
9. Participa la procesul de anulare / casare a echipamentului IT decomisionat in vederea alinierii la politicile financiare si de protectie a mediului;
10. Colaboreaza cu furnizorii externi de servicii in vederea asigurarii mentenantei si repararii defectelor pentru echipamentul IT al utilizatorilor interni ai companiei.


CERINTE

STUDII:
Diploma de studii medii (liceu cu profil tehnic/informatica reprezinta un avantaj)

EXPERIENTA:
Intre 1 si 2 ani (experienta in domeniul IT reprezinta un avantaj)
Cunostinte despre MS Windows, MS Office – nivel avansat de suport si depanare;
Cunostinte despre Tehnologii IT precum: mediul MS Windows, mediul Citrix, tehnologii de stocare si back-up, solutii antivirus – nivel de baza;
Cunostinte despre lucrul cu echipamente tip Fax/Scaner/Copiator/Imprimanta – nivel de baza;
Cunostiine despre infrastructura Hardware a sistemelor IT – nivel mediu;
Limba engleza (scris si vorbit; vocabularul tehnic reprezinta un avantaj) – mediu


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...