Technical Support Specialist

EXE SOFTWARE SRL

17-09-2012 | EXPIRA LA 17-10-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- furnizeaza suport tehnic utilizatorilor si asigura managementul echipamentelor mobile
- raspunde prompt la toate email-urile si apelurile telefonice primite de la utilizatorii care au nevoie de suport, pornind de la intrebari de baza si pana la probleme mai complicate
- interactioneaza cu resursele interne si externe pentru determinarea, rezolvarea si escaladarea problemelor
- contribuie la imbunatatirea continua a procesului de suport prin identificarea problemelor persistente si recomandarea de modificari


CERINTE

- Cunostinte de baze de date (SQL)

- Cunostinte de programare, debuging

- Cunostinte MS Office

- Cunostinte networking

- Atitudine proactiva si orientata catre utilizator
- Capacitatea de a lucra in echipa
- Abilitati de comunicare, spirit analitic

- Cunostinte de limba engleza

- Candidatul ideal este student in anul II sau anul III la o facultate cu profil informatic


BENEFICII OFERITE

- Posibilitatea acumularii de experienta intr-o companie multinationala

- Program de lucru flexibil

- Lucru intr-o echipa tanara si dinamica


DESCRIEREA FIRMEI

Microsoft Certified Partner