Technical customer care

Adecco Romania

25-04-2016 | EXPIRA LA 25-05-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Agentul servicii client va asigura si va gestiona relatia cu utilizatorii / clientii autovehiculelor companiei, in principal telefonic dar si prin intermediul mijloacelor de comunicare scrisa, in scopul solutionarii in mod profesionist si eficient a solicitarilor pe care acestia le au referitor la masinile pe care le utilizeaza (predominant in ceea ce priveste efectuarea operatiunilor de mentenanta, intretinere si reparatie).

Responsabilităţi :

1. Sa receptioneze, sa analizeze si sa trateze solicitarile primite din partea utilizatorilor vehiculelor din flota companiei, atat in interesul companiei, cat si al clientului.
2. Sa urmareasca toate cazurile gestionate, astfel incat sa minimalizeze costurile si perioadele de imobilizare a masinilor.
3. Sa rezolve cu profesionalism solicitarile utilizatorilor / clientilor in asa fel incat sa asigure un echilibru intre minimizarea costurilor si satisfactia clientului in ceea ce priveste utilizarea vehiculului si a certitudinii ca beneficiaza de toate serviciile contractuale.
4. Sa respecte si sa aplice procedurile in vigoare aferente activitatii pe care o desfasoara, in special in ceea ce priveste modul de comunicare cu utilizatorii / clientii, modul de rezolvare a solicitarilor lor si termenele de raspuns.
5. Sa colaboreze permanent atat cu colegii din Dep. Operatiuni, cat si cu cei din Dep. Comercial in scopul gestionarii eficiente a tuturor cazurilor.
6. Sa contribuie la imbunatatirea continua a imaginii companiei in fata clientilor si a partenerilor printr-o atitudine profesionista si o reactivitate exemplara.


CERINTE

Pentru clientul nostru, lider pe piata leasingului operational, recrutam un Consultant Clienti Tehnic .

Experienta anterioara in domeniul relatiei cu clientii
Cunostinte de baza in ceea ce priveste intretinerea si utilizarea vehiculelor
Limba engleza nivel avansat
Cunostinte excelente de Windows, MS Office, Outlook
Competente privind organizarea si planificarea activitatii
Aptitudini semnificative in privinta comunicarii (buna flexibilitate intelectuala, capacitate de elaborare)
Orientare spre obtinerea rezultatelor
Spirit de echipa
Avantaj : experienta profesionala similara in cadrul unei activitati de leasing operational sau intr-o activitate asemanatoare


DESCRIEREA FIRMEI

ADECCO RESURSE UMANE SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 4
Nr. ORCB J40/12364/2003, CUI RO15739037
Capital social subscris si varsat: 392.440 Lei
Nr. autorizatie Agent de Munca Temporara: 17/2005
Autorizatie seria nr. B/ 0000008/25.10.2005
Nr. Operator Date Personale: 15866
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro

ADECCO ROMANIA SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 3
Nr. ORCB J40/4467/2000, CUI RO 13002186
Capital social subscris si varsat: 360.575 Lei
Nr. Operator Date Personale: 15862
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro

BUCURESTI (HQ)- Doctor Iacob Felix Nr. 28, Sector 1, Tel.: 021/300 35 46; e-mail: recrutare@adecco.ro


ARAD - Mihai Eminescu nr. 45, Tel: 0257 / 281 147; E-mail: arad@adecco.ro


BRASOV - Str Petru Rares Nr 10; Tel.: 0040 - 372/70.57.95; e-mail: brasov@adecco.ro


CLUJ - Str. Vasile Lupu Nr 36 , Tel: 0264/ 406 234; e-mail: cluj@adecco.ro


IASI - Bld. Tutora Nr. 4, bl. B4 scara D, Tel: 0232 / 206 120; e-mail: iasi@adecco.ro


ORADEA - Str. Tudor Vladimirescu Nr 26; Tel.: 0040 - 727 735 160 e-mail: oradea@adecco.ro


PITESTI - Str. Fratii Golesti Nr. 57, etaj 2; Tel: 0248 / 612 303; e-mail: pitesti@adecco.ro


PLOIESTI - Str Mercurului Nr 1, Tel: 0244/ 519 320; e-mail: ploiesti@adecco.ro


SIBIU - Str. Vasile Milea Nr 11, Ap 57, Tel: 0269 / 206 450; e-mail: sibiu@adecco.ro


TIMISOARA - Str. Popa Sapca Nr. 12 tel: 0256/ 432 211; e-mail: timisoara@adecco.ro