TEAM-LEADER SUPORT CLIENTI

S.C. VALORIS CENTER SRL

11-03-2011 | EXPIRA LA 10-04-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Acordare suport echipa (feedback, training, coaching)
- Verificare inregistrari corecte in aplicatii specifice folosite de agenti
- Ascultare apelurilor agentilor din subordine
- Evaluare lunara rezultate agenti din subordine
- Monitorizare zilnica a activitatii echipei din subordine
- Organizare echipe, lipsa intazierilor la program,update fisier orar si fisier concedii ( Co, ore libere, situatii speciale )
- Preluarea apelurilor / situatiilor complexe de la agenti
- Asigura o buna comunicare verticala si orizontala
- Creare / actualizare proceduri
- Intocmire rapoarte zilnice
- Respectarea procedurilor interne
- Gestionarea echipei in sensul retentiei personalului, a incurajarii performantei si a creativitatii; implicare in dezvoltarea profesionala a agentilor din subordine
- Se implica efectiv in recrutarea de personal
- Identificarea situatiilor exceptionale in derularea serviciilor si propunerea de actiuni pentru tratarea acestora
- Mentinerea unei relatii profesionale cu Clientul
- Identifica situatiile de risc operational prin participarea activa la sedintele saptamanale, prin discutii cu team leaderii, cu agentii, cu managementul.


CERINTE

- Experienta in call center inbound client support , pozitie de team-leader / supervizor min 1 an
- Experienta in domeniul IT
- Engleza fluent
- Disponibilitate de a lucra in ture si orar prelungit
- Orientat spre rezultatele proiectului
- Foarte bune abilitati de comunicare
- Deschis
- Punctual si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp
- Cu spirit de echipa
- Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, curajos, insistent si riguros


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv
- Bonuri de masa + bonusuri in functie de performanta
- Echipa tanara si dinamica
- Provocari profesionale
- Oportunitate de a lucra pentru clienti renumiti pe piata
- Participarea la proiecte variate si dinamice in cadrul carora cunostintele si abilitatile pot fi insusite si perfectionate
- Oportunitati de promovare
- Training-uri specializate si suport continuu pentru cresterea profesionala cu o echipa entuziasta de tineri profesionisti.


DESCRIEREA FIRMEI

Valoris este o companie tanara si dinamica, a carei misiune este de a asigura excelenta in domeniul -relatiilor
cu clientii - si de a deveni un partener de incredere pentru dezvoltarea afacerii companiei dumneavoastra.

Valoris construieste si dezvolta servicii inovatoare, competitive si profesionale de Contact Center pentru a deveni un reper de excelenta in domeniul relatiilor cu clientii si pentru a sustine progresul companiilor dumneavoastra.

Incepand cu echipa noastra manageriala si continuand cu profesionistii in tehnologie/comunicare, fiecare reprezentant Valoris contribuie la promovarea obiectivelor afacerii dumneavoastra.
Parcurgem un proces riguros de recrutare a reprezentantilor Valoris, pentru a ne asigura ca sunt angajati cei mai buni. Odata ce au devenit parte a echipei, ei parcurg un proces de instruire in etape si cursuri dedicate.

Valoris Iti Construieste Cariera

Performantele Valoris au ca fundament echipa. Profesionalismul, orientarea catre clienti, spiritul de echipa si inovatia sunt valori ce caracterizeaza fiecare membru al echipei Valoris care a ales sa ni se alature.