Team Leader Retentie

UPC Romania S.A.

24-09-2014 | EXPIRA LA 24-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

· Recrutarea angajatilor noi si training pentru angajatii noi si existenti
· Supervizarea zilnica a activitatii in vederea atingerii obiectivelor
· Evaluarea calitativa a apelurilor si interactiunilor clientilor
· Evaluarea calitativa a introducerii datelor in sistemul de evidenta al clientilor
· Evaluari cantitative ale rezultatelor
· Monitorizarea activitatii agentilor si atingerii obiectivelor echipei
· Stabilirea proceselor de imbunatatire a activitatii echipei
· Responsabil de luarea deciziilor in ceea ce priveste relatia UPC – companie externa de personal
· Responsabil de relationarea cu compania externa in ceea ce priveste termenii contractuali, facturi, alte aspecte
· Sustine managerul de loializare si retentie in actiunile strategice legate de implementarea programelor de marketing
· Colaboreaza cu departamentul de marketing pentru a stabili obiectivele de campanii proactive, buget si evaluare post-campanie
· Stabileste si lucreaza la atingerea obiectivelor de retentie si churn pentru echipele sale
· Lucreaza in permanenta la colectarea sugestiilor de la clientii interni si externi si imbunatatirea proceselor
· Initiaza actiuni corective cand este cazul
· Dezvolta si pregateste rapoarte privind statistici legate de clientii companiei
· Revizuieste performanta profesionala a subordonatilor sai


CERINTE

- Spirit de echipa, integritate, transparenta, etica, flexibilitate
- Dezvoltarea angajatilor si managementul performantei
- Identifica rapid problemele aparute si ia masuri pentru corectarea lor
- Actioneaza pentru reducerea churn-ului
- Foarte buna organizare, atent la detalii, respecta termenele limita
- Manifesta initiativa si proactivitate, este proecupat constant de a imbunatati activitatea sa si a altora
- Concentrat pe obtinerea de rezultate, eficient, rezolva problemele si depaseste obstacolele aparute in derularea proiectelor
- Orientat catre cresterea satisfactiei clientilor interni si externi
- Buna planificare si organizare a activitatii sale si a subordonatilor sai
- Dezvolta si motiveaza angajatii
- Excelenta cunoastere a limbii engleze si abilitati foarte bune de lucru cu computer
- Foarte buna cunoastere a pietei de telecomunicatii
- Studii superioare finalizate
- Minimum 1 an in customer care/marketing sau activitati asemanatoare si minimum 1 an experienta in coordonarea unei echipe


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.