Team Leader Collection

ROMTELECOM

06-04-2012 | EXPIRA LA 06-05-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Stabileste si mentine contacte cu clientii interni si externi in scopul de a recupera sumele restante.
• Urmareste zilnic activitatea personalului, asigura ca subordonaţii sai directi isi indeplinesc obiectivele si respecta standardele de calitate stabilite. Daca este cazul, ia masuri prompte pentru a-si indruma, perfectiona si instrui subordonatii din punct de vedere profesional. Recomanda calificativele trimestriale si bianuale.
• Participa la procesul de recrutare, selectare si orientare a noilor angajati.
• Se asigura ca subordonatii sai sunt motivati si formati astfel incat sa fie capabili sa-si indeplineasca sarcinile de serviciu si sa atinga nivelul de competenta necesar (cunostinte, abilitaţi si atitudine).
• Organizeaza si distribuie resursele umane la locul de munca, aloca alte resurse (ex. calculatoare, soft, monitoare, casti, telefoane etc.) si monitorizeaza activitatea zilnica a echipei sale conform planului si planificarii stabilite.
• Evalueaza si raporteaza gradul de realizare a obiectivelor si rezultatelor echipei, ia masuri corective atunci atunci cand apar variatii negative. Ofera sprijin in calitatea sa de sef de echipa, ori de cate ori este nevoie.
• Actioneaza ca un prim nivel de escalare si rezolva cat mai repede posibil problemele dificile de serviciu escalate de la membrii echipei, in concordant cu politica departamentului.
• Ia masuri pentru ca problemele respective sa fie considerate in planul de activitate, pentru a preveni reapariţia acestora.
• Se asigura ca in cadrul echipei exista o comunicare adecvata cu toti clientii interni si externi si colaboreaza eficient cu toate departmentele.
• Ofera solutii pentru imbunatatirea activitatii de colectare pe baza analizelor efectuate.


CERINTE

• Stabileste si mentine contacte cu clientii interni si externi in scopul de a recupera sumele restante.
• Urmareste zilnic activitatea personalului, asigura ca subordonaţii sai directi isi indeplinesc obiectivele si respecta standardele de calitate stabilite. Daca este cazul, ia masuri prompte pentru a-si indruma, perfectiona si instrui subordonatii din punct de vedere profesional. Recomanda calificativele trimestriale si bianuale.
• Participa la procesul de recrutare, selectare si orientare a noilor angajati.
• Se asigura ca subordonatii sai sunt motivati si formati astfel incat sa fie capabili sa-si indeplineasca sarcinile de serviciu si sa atinga nivelul de competenta necesar (cunostinte, abilitaţi si atitudine).
• Organizeaza si distribuie resursele umane la locul de munca, aloca alte resurse (ex. calculatoare, soft, monitoare, casti, telefoane etc.) si monitorizeaza activitatea zilnica a echipei sale conform planului si planificarii stabilite.
• Evalueaza si raporteaza gradul de realizare a obiectivelor si rezultatelor echipei, ia masuri corective atunci atunci cand apar variatii negative. Ofera sprijin in calitatea sa de sef de echipa, ori de cate ori este nevoie.
• Actioneaza ca un prim nivel de escalare si rezolva cat mai repede posibil problemele dificile de serviciu escalate de la membrii echipei, in concordant cu politica departamentului.
• Ia masuri pentru ca problemele respective sa fie considerate in planul de activitate, pentru a preveni reapariţia acestora.
• Se asigura ca in cadrul echipei exista o comunicare adecvata cu toti clientii interni si externi si colaboreaza eficient cu toate departmentele.
• Ofera solutii pentru imbunatatirea activitatii de colectare pe baza analizelor efectuate.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...