TEAM LEADER - CALL CENTER

SC KRUK International SRL

16-01-2013 | EXPIRA LA 15-02-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

organizeaza munca si programul de lucru al agentilor din subordine;
monitorizeaza si evalueaza activitatea si rezultatele agentilor din subordine;
propune noi metode de motivare a agentilor din echipa pe care o coordoneaza;
ajuta la mentinerea/imbunatatirea eficientei agentilor din subordine;
se asigura ca toate obiectivele cantitative si calitative sunt atinse;
participa la sedintele lunare de raportare a rezultatelor;
urmareste aplicarea procedurilor de lucru specifice si generale din cadrul companiei;
participa la implementarea strategiilor de lucru din Call Center;


CERINTE

studii superioaresau student in an terminal;
cunostinte avansate de operare calculator;
cunostinte de limba engleza;
persoana dinamica, cu discernamant si capacitatea de a solutiona problemele;
foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
capacitatea de a lucra in echipa;
atitudine pozitiva, flexibila, capacitatea de a se mobiliza si de a-i mobiliza pe altii;
preocupare permanenta pentru ridicarea nivelului profesional;


BENEFICII OFERITE

pachet salarial atractiv
mediu de lucru profesionist, dinamic


DESCRIEREA FIRMEI

Compania KRUK International S.R.L. a fost înființată în anul 2007 de Grupul KRUK – liderul pieței de management al creanțelor comerciale din Polonia. Compania este specializată în managementul integrat al creanțelor, având clienți atât din sectorul financiar, cât și companii de servicii.
KRUK International a dezvoltat activități de colectare a creanțelor bancare, a creanțelor companiilor de asigurări și leasing, operatorilor de telefonie fixă și mobilă, cât și ale companiilor de distribuție a bunurilor de larg consum. Compania este, de asemenea, un jucător important pe piața achiziției de portofolii de creanțe, în special de la bănci.
Pentru mai multe detalii despre KRUK International va rugam sa accesati www.kruk.com.ro.