Team Leader Business to Business

UPC Romania S.A.

12-11-2006 | EXPIRA LA 18-11-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

¿ Urmareste performanta calitativa si cantitativa a echipei de suport in ce priveste comunicarea cu clientii externi si interni.
¿ Gestioneaza situatiile escaladate fie din partea clientilor, fie la nivel de comunicare interna interdepartamentala si interegionala.
¿ Face propuneri de imbunatatire a proceselor pentru a rezolva mai rapid si la un nivel calitativ mai bun situatiile si solicitarile pentru care suna clientii.
¿ Programeaza consilierii tehnici si dispecerii in ture pentru acoperirea programului de lucru.
¿ Intocmeste rapoarte despre rezultatele echipei si necesitatile de resurse pentru a asigura obiectivele de Service Level si Calitate pe care ni le propunem pentru clientii B2B, tinand cont de cresterea numarului de clienti si integrarea suportului pentru clientii cu solutii standard intr-o singura echipa.


CERINTE

¿ Cunoasterea limbii engleze vorbite si scrise cel putin la nivel mediu; cunoasterea altor limbi constituie un avantaj
¿ Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint
¿ Cunostinte despre networking reprezinta un avantaj:
- Tehnologii: cablu, fibra optica, wireless
- Sisteme de operare ¿ Windows, Linux
¿ Cunostinte despre servere, web, DNS, DHCP reprezinta un avantaj
¿ Cunostinte de telefonie Knowledge reprezinta un avantaj


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, telefonie si internet in banda larga si are operatiuni in 18 tari, dintre care 14 din Europa.
Recenta achizitionare a companiei Astral Telecom a adus UPC Romania in pozitia de lider al industriei de comunicatii prin cablu, devenind totodata cea mai importanta investitie americana din tara cu peste 500 milioane USD investiti pana acum. UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala. Angajatii UPC au sansa de a-si pune in valoare potentialul si de a se dezvolta intr-o organizatie dinamica, orientata spre viitor, cu un nivel profesional ridicat.