Job expirat
- Cunoaste indeaproape clientii si aplicatiile pentru este responsabil
- Cunoaste business-ul clientilor de care raspunde si intelege necesitatile acestora
- Asigura al 2-lea nivel de suport tehnic
- Furnizeaza servicii de suport pentru clienti conform SLA : proactiv (mentenanta) si reactiv (raspuns la cerere de suport);
- Coordoneaza echipa de suport astfel incat toate cererile de suport sunt tratate in mod eficient si cu promptitudine, in conformitate cu Service Level Agreement-ul (timp de raspuns si disponibilitate)
- Rezolva sau raspunde de rezolvarea problemelor aparute pe proiectele de care este responsabil
- Planifica, monitorizeaza si controleaza fluxul cererii de suport
- Identifica resursele necesare pentru rezolvarea cererii de suport a clientului
- Asigura satisfactia clientilor in ceea ce priveste serviciile noastre
- Experienta in utilizare aplicatii software
- Abilitati analiza
- Abilitate rezolvare probleme
- Orientat spre satisfactia clientului
- Planificare & management
- Comunicare & lucru in echipa
- Cunostinte SQL constitue un plus
- Pachete salariale competitive
- Asigurare medicala privata
- Pensie Privata.
- Mediu de lucru performant: office building clasa A – Sema Parc
TeamNet International, companie de dezvoltare software cu peste 7 ani de experienta si 200 de specialisti, membri ai grupului Asesoft, parteneri Oracle, parteneri Gold Microsoft, certificati ISO 9001:2000.
TeamNet este orientata spre perfectionarea continua a membrilor sai.
Dezvoltarea personala si profesionala a membrilor TeamNet este o valoare importanta a culturii noastre organizationale.Membrii TeamNet sunt instruiti permanent pentru a fi la curent cu cele mai noi tehnologii IT.
Scopul nostru este sa oferim solutii IT, folosind cele mai noi tehnologii pentru imbunatatirea productivitatea, eficienta si performanta afacerii clientilor nostri.