Job expirat
Cautam Suport Tehnic level 1 pentru clientul nostru, companie de origine canadiana ce activeaza in domeniul securitatii informatiei.
- preluare raportari (telefonic si printr-un sistem de semnalizare) si distribuirea lor in functie de specific;
- rezolvare de probleme tehnice/software;
- asigurarea interfetei cu clientii companiei la nivelul 1 de suport tehnic.
- absolvent al unei forme de invatamant superior cu profil tehnic;
- cunostinte de PL/SQL cel putin la nivel mediu;
- cunostintele de LInux/Unix reprezinta un avantaj;
- intelegerea si respectarea notiunii de confidentialitate: se va lucra cu date foarte sensibile;
- capacitatea de a stabili sarcini in functie de prioritati;
- capacitate de mentinere a concentrarii si atentiei timp indelungat;
- experienta anterioara intr-un centru de technical support reprezinta un avantaj;
- cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (scris si vorbit).
- pachet salarial competitiv;
- lucrul intr-o companie internationala;
- echipa dimanica si profesionista.
Companie ce ofera servicii complete in domeniul resurselor umane.