Suport Tehnic Licitatii si Proiecte – Inginer ofertare

ABC Human Capital

17-10-2016 | EXPIRA LA 16-11-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Suport tehnic pentru echipa de vanzari, fundamentare propunere tehnica;
• Executa vizite on site si culege informatii pentru procesul de ofertare;
• Studiaza documentatia: caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic, etc;
• Identifica produse si intocmeste propunerea tehnica pentru licitatii;
• Solicita oferte furnizorilor si negociaza conditiile de achizitie;
• Realizarea analizei comparative a ofertelor primite de la furnizori;
• Construieste si argumenteaza raspunsurile tehnice la clarificari;
• Colaboreaza cu inginerii si tehnicienii pentru implementarea corespunzatoare a solutie tehnice propuse;
• Programeaza si organizeaza echipamentele demo cu producatorii;
• Pregateste, organizeaza si executa demo “on customer site”;
• Pregateste, organizeaza si executa demo “in the house”, sesiuni de training si demonstratii practice;
• Pastreaza si intretine legatura cu suportul tehnic al producatorilor din portofoliu;
• Se informeaza permanent cu producatorii din portofoliu despre noutati si stiri din industrie;


CERINTE

• Absolvent de studii superioare, preferabil domeniul tehnic (Politehnica sau similar);
• Experienta relevanta in industrii similare intr-un post de suport tehnic presales sau proiectare solutii tehnice constituie un avantaj (AV/IT/Telecom/Security & Safety);
• Experienta relevanta suport tehnic licitatii sau similar pentru domenii conexe constituie un avantaj;
• Capacitatea de a lucra la mai multe proiecte simultan;
• Capacitatea de organizare si gestionare a unui flux mare de informatii;
• Persoana organizata, capabila sa se impuna, cu capacitate de analiza si sinteza, atitudine proactiva, orientare puternica spre rezultat si termene, abilitati de comunicare si decizionale;
• Persoana cu bune abilitati de rezolvare a problemelor;
• Cunostiinte Autocad si Visio prezinta un avantaj;
• Limba engleza nivel avansat, scris/citit/vorbit;
• Cunostiinte operare PC nivel avansat: outlook, aplicatii office, aplicatii ERP (Charisma);
• Analiză şi atenţie la detalii, rigurozitate, folosirea terminologiei de specialitate, imaginatie si creativitate tehnica, putere de concentrare ;
• Responsabilitate, echilibru şi stăpânire de sine, corectitudine, respect fata de clienti si colaboratori, preocupare pentru perfecţionarea pregătirii profesional;


BENEFICII OFERITE

• Program atractiv de recompensare lunara in functie de performante
• Decontare transport
• Telefon & Laptop
• Acces la traininguri international cu vendori de top


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/