27-11-2010 | EXPIRA LA 03-12-2010
Job expirat
Planifica şi supravegheaza serviciile punctului de lucru, organizeaza activitatea personalului din subordine si raspunde in fata Managerului General.
Responsabilităţi:
face aranjamentele pentru meniu, set-up-uri;
atribuie şi supraveghează personalul pentru îndeplinirea sarcinilor desemnate;
coordonează şi discută planurile pentru fiecare funcţie cu personalul corespunzător;
controlul produselor alimentare înainte de servire;
îndeplineşte sarcinile in functie de cum au fost desemnate;
Cerinte:
liceu sau studii superioare de preferat in domeniu;
minim doi ani experienta pe o pozitie similara;
cunoştinţe in organizare servicii alimentare şi funcţionarea unui local de acest tip;
capacitatea de a organiza şi supraveghea activitatea altora.
- salariul se va negocia in uram interviului;
Raporturile de afaceri promovate de noi implica acceptarea premisei ca singura modalitate de obtinere a succesului este aceea in care toate partile implicate castiga, iar acest succes nu se poate obtine dintr-o simpla joaca.
Valorile noastre sunt: Profesionalism, Inovatie, Calitate.
Consultantii si colaboratorii nostri au diferite specializari, precum: psihologie-sociologie, drept, managementul organizatiei, marketing si relatii internationale. Acestia sunt pregatiti sa initieze, sa deruleze si sa finalizeze orice tip de proiect: recrutare clasica, head-hunting, executive search in toate domeniile de activitate: FMCG, farmaceutic, constructii, domeniul tehnic, IT, turism/hoteluri, auto, media, publicitate, transport, servicii, productie, agricol, imobiliar, bancar etc.
Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul unui candidat si de a identifica capacitatea acestuia de a se integra in echipe si de a aduce plus valoare echipelor respective.