Specialist Telecomunicatii

UPC Romania S.A.

06-07-2015 | EXPIRA LA 05-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

•Preia prin intermediul PDA-ului sau de la dispecerat si de la coordonatorul zonal Operatiuni Clienti, ordinele de lucru de solutionare a operatiunilor tehnice aparute la domiciliul clientilor;
•Configureaza echipamente smart (tv smart, tablete, telefoane smart, computere), regleaza interconectivitatea acestora si pune un diagnostic corect al defectelor de device
•Desfasoara activitati de troubleshooting (depistare si remediere probleme) la nivelul echipamentelor clientilor
•Urmareste si evalueaza aplicatiile nou aparute determinadu-le impactul si asigurandu-se de eficienta si utilitatea acestora
•Instaleaza servicii de cablu TV/ internet/ telefonie la clientii noi in termenul stabilit cu ajutorul dispeceratului; modifica instalatia interioara a clientului la solicitarea acestuia sau conform procedurilor de instalare
•Realizeaza audit la cutii; vizualizeaza reteaua, si in cazul in care identifica anomalii, dupa caz, le rezolva sau anunta superiorul direct
•Deconecteaza/decupleaza clientii restantieri sau care au initiat cereri de reziliere; cauta solutii de rezolvare a problemelor de tilare eronata sau defectuoasa
•Reconecteaza/recupleaza clientii ce si-au platit datoriile sau pe cei care au solicita reconectarea
•Realizeaza transferuri – decuplarea/recuplarea de la/la locatie
•Cunoaste si respecta standardele de instalare si schemele tehnice ale circuitului cablu TV din cutiile de securizare si reface configuratia, in cazul in care gaseste anomalii
•Asigura service in casa clientului pentru serviciile companiei (TV, internet, telefonie); identifica si remediaza defectiunile tehnice aparute
•Recupereaza decodoarele sau echipamentele CPE de la clientii care renunta la serviciile UPC (suplimentare)


CERINTE

•Reprezinta un avantaj experienta anterioara pe un post asemanator sau care a implicat lucrul direct cu clientul
•Cunoasterea limbii engleze, precum si a altor limbi straine, constituie un avantaj;
•Orientare catre client;
•Orientare catre atingerea rezultatelor;
•Creativitate;
•Planificare si organizare;
•Foarte bune abilitati de interactiune;
•Foarte bune abilitati de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel in interiorul unei organizatii;
•Integritate si incredere.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.