Specialist Tax&Treasure (perioada determinata)

leoHR

22-12-2016 | EXPIRA LA 21-01-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigura conformitatea cu reglementarile fiscale locale;
• Monitorizeaza permanent modificarile fiscale si evalueaza impactul asupra companiei;
• Pregateste si depune toate documentele necesare in vederea obtinerii autorizatiilor fiscale (ex. Antrepozit fiscal, expeditor inregistrat, destinatar inregistrat, licenta de fabricatie);
• Calculeaza si inregistreaza TVA-ul de plata/de recuperat, impozitul pe profit, impozitul pe veniturile nerezidentilor, impozitul pe venituril din premii etc
• Analizeaza lunar cheltuielile si stabileste tratamentul fiscal al acestora
• Pregateste si depune lunar/trimestrial/anual declaratiile fiscale
• Pregateste si depune lunar declaratia Intrastat
• Ofera suport in timpul controalelor fiscale din partea autoritatilor (fiscale, vamale);
• Initiaza, actioneaza, finalizeaza si implementeaza diverse proiecte fiscale
• Identifica si propune solutii pentru minimizarea riscului fiscal, printr-o buna cunoastere a business-ului companiei si o buna intelegere a functionalitatii departamentelor cu care intra in contact
• Pregateste platile lunare/saptamanale conform propunerilor de plata
• Introduce in platformele bancare platile externe conform fisierelor aprobate si completeaza DPE-urile
• Introduce in platformele bancare platile manuale (pentru care nu s-a efecuat propunere de plata)
• Introduce in platformele bancare platile catre angajati (deconturi, bugete lunare)
• Analizeaza variatiile real vs forecast din modelele de raportare


CERINTE

• Studii superioare finalizate(Domeniul Financiar / Contabilitate)
• Minim 3 ani experienta in departamentul financiar/contabilitate
• Minim 3 ani experienta pe un post similar
• Cunostinte de limba engleza – nivel avansat
• Cunostinte de MS Office, cunostintele de SAP reprezinta un avantaj
• Capacitate buna de lucru in echipa si de integrare


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial atractiv + beneficii flexibile.


DESCRIEREA FIRMEI

leoHR was born out of a desire to provide adaptable HR solutions for diverse business environments.

leoHR is a new and fresh concept who puts in service for both parties, companies and candidates, its expertise gathered in more than 15 years of human resources multinational consultancy companies and strategic management roles in different national and overseas environments.

leoHR brings a new approach in HR services, coming with a more human touch manner in the search and selection process, soft skills trainings and human resource consultancy. We highly value our customers, both companies and candidates, and our goal is to deliver the high quality services that we’d like to receive from others.

EXCELLENCE … is what we DO !!!

Thank you for visiting www.leoHR.ro for other challenging vacancies