Specialist Suport - Trainee

ROMTELECOM

14-10-2013 | EXPIRA LA 13-11-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigurarea, imbunatatirea, implementarea serviciilor de tip service desk IT si monitorizare IT pentru clientii externi si interni.
• Administrarea si operarea modificarilor pentru conturile utilizatorilor pe sisteme de infrastructura IT si monitorizarea incidentelor care au loc, asigurand suport specializat.


CERINTE

• In an terminal sau student la Master in cadrul unei facultati cu profil tehnic (ex: Informatica, Cibernetica, Automatica, Electronica);
• Proactiv si motivat sa invete lucruri noi;
• Comunicativ, proactiv, orientat catre client dar si analitic;
• Sa aiba bune cunostinte de limba engleza;
• Priceput in lucrul cu sistemul de operare Windows si MS Office; certificarea CCNA constituie un avantaj.


BENEFICII OFERITE

• Vei avea parte de un mentor, care iti va indruma pasii pe toata perioada programului, astfel incat tu sa ai parte de o experienta de invatare completa;
• Vei lucra intr-o echipa de profesionisti, intr-un mediu propice de dezvoltare.

Dacă iti doresti sa iti incepi cariera in IT, acum este momentul sa ne trimiti CV-ul tau.

Programul are o durata de 3 luni.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...