Specialist Suport Servicii Generale

UPC Romania S.A.

24-10-2013 | EXPIRA LA 23-11-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Gestioneaza relatia zilnica cu furnizorii de servicii de telefonie in vederea derularii corecte, eficiente si la timp a serviciilor contractate.
Intocmeste decontari financiare (PRF, PO, dovada de receptie) ale facturilor aferente serviciilor gestionate (telefonie); realizeaza rapoarte de activitate si urmareste costurile legate de aceste contracte.
Intocmeste si intretine baza de date pentru contractele de telefonie.
Ofera suportul echipei in orice alte activitati curente, dupa cum este solicitat (proiecte, actiuni locale).
Gestioneaza relatia zilnica cu furnizorii de telefonie fixa si mobila ai companiei, atat la nivelul sediului central cat si la nivel national, in vederea derularii corecte, eficiente si la timp a serviciilor contractate.
Centralizeaza toate solicitarile/renuntarile/actualizarile legate de serviciile de telefonie fixa si mobila ale companiei si administreaza baza de date a utilizatorilor acestora (nume, prenume, departament, tip si categorie de telefon, numar, extensie in cazul telefoniei fixe).
Centralizeaza si urmareste certificatele de garantie precum si procesele verbale de receptie terminale noi/defecte/returnate in vederea predarii lor catre utilizatorii interni si/sau care furnizori.
Comanda terminalele conform categoriilor interne ale utilizatorilor companiei in baza formularelor interne.
Se ocupa de activarea si dezactivarea cartelelor SIM, schimbarea telefoanelor defecte aflate in perioada de garantie, distribuirea telefoanelor noi.
Urmareste sa rezolve, in timp util si eficient, toate solicitarile legate de posibilele defectiuni aparute in utilizarea serviciilor de telefonie fixa si mobila.
Furnizeaza informatii specifice celorlalte departamente, in vederea monitorizarii serviciilor de telefonie.
Intocmeste lunar rapoarte specifice legate de costuri.
Centralizeaza, verifica si inregistreaza, conform procedurilor interne ale companiei, toate facturile fiscale lunare ale furnizorilor de telefonie si le aloca pe centre de cost.
Reconciliaza, impreuna cu departamentele companiei si cu furnizorii, eventualele neconcordante de facturare.
Actualizeaza informatiile legate de numerele de telefon ale angajatilor ce apar in company directory.
Participa activ la implementarea locală a deciziilor de management.
Ofera sprijin celorlalti colegi atunci cand este solicitat, fara sa neglijeze responsabilitatile proprii.
Contribuie activ la indeplinirea obiectivelor departamentale.


CERINTE

Studii superioare
Excelente cunostinte in lucrul cu calculatorul (Excel, PowerPoint, Outlook)
Cunostinte de coordonare a activitatilor de derulare contracte - constituie un avantaj.
Nivel mediu de cunoastere al limbii engleze.
Abilitati de comunicare; flexibilitate, deschidere la sugestii, gandire pozitiva.
Buna organizare, precizie.
Integritate si dedicare; deschidere si onestitate.
Spirit de initiativa, proactivitate; dorinta de perfectionare continua.
Orientare catre rezultate; eficienta; rezolvarea problemelor si depasirea obstacolelor ce apar.
Nivel ridicat de atentie si concentrare, abilitati multiple.
Interes pentru maxima satisfactie a clienţilor interni si externi.
Experienta anterioara de minim 1 an intr-un call center/ operator telefonie mobila - constituie un avantaj.
Postul presupune un contract pe o perioada determinata de 8 luni!


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.