Specialist Suport - Perioada determinata

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

16-07-2015 | EXPIRA LA 15-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

RAPORTEAZĂ: Manager Departament Comunicare Segment Business/Directia Executiva- Comercial Segment Rezidential Romania

LOCAŢIE: Bucuresti

SCOP: Furnizeaza suport administrativ presupunand colectarea si analizarea de informatii si activitati pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul Departamentului, cu scopul de a contribui la atingerea obiectivelor propuse.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

- Efectueaza transferul de date aferente ciclurilor de factura catre terti, cu asigurarea securitatii si integritatii datelor transferate si receptioneaza confirmarea lor de primire de catre executanti;
- Transmite zilnic catre tert corelarea dintre lucrari (scrisori , facturi, insertii ) si tipul de trimitere adoptat in functie de client, pentru a asigura desfasurarea optima a procesului de executie si distributie;
- Transmite catre tert structura lucrarilor de executat pe componente distincte in volumele de date solicitate pentru a corespunde cerintelor clientilor interni ( Marketing, BBO, Credit Risc Financiar, Call Center, Furnizare Servicii si Solutii, OS & Asignatii, Operare Retea Acces, etc );
- Verifica respectarea prioritatilor zilnice de executie a lucrarilor, respectarea cerintelor de calitate a lucrarilor executate, atât la terţ cât şi la partenerii de distribuţie a facturii;
- Verifică respectarea programului de execuţie a lucrărilor, transmite începerea executării lucrărilor programate, recepţionează confirmarea primirii de către executant a datelor pentru lucrări, recepţionează încheierea lucrărilor executate;
- Verifică zilnic borderourile emise intern şi transmise către terţ, la fiecare predare către distribuitori, întocmind documentele interne pentru plată;
- Centralizeaza lunar documente interne pentru plata aferenta tertilor, cu scopul de a monitoriza/controla incadrarea in buget;
- Respecta procedurile sistem, operationale si instructiunile de lucru specifice in vigoare, in vederea realizarii obiectivelor stabilite;
- Respecta politicile de securitate ale Telekom Romania Communications si pe cele ale Directiei Comunicare si Strategie Marca/ Departament Comunicare Segment Business;
- Respecta legislatia in ce priveste Securitatea si Sanatatea in munca , precum si legislatia in domeniul Situatiilor de Urgenta;
- Cunoaste si respecta Legea 506 din 17/11/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice.


CERINTE

Studii:

- Studiile superioare constituie un avantaj;

Experienţa în muncă:

- Experienta de lucru minim 2 ani in domeniul serviciilor de printare, anvelopare, pregatire pentru distributie;
- Experienta in activitati specifice de monitorizare;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

- Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (nivel avansat Excel 2003/2007, Acces 2003/2007, Power Point 2003/2007, construirea de macrouri, constituirea de baze de date);
- Limba engleza nivel mediu;
- Gandire analitica;
- Tenacitate;
- Gandire logica;
- Abilitati de lucru in echipa;
- Abilitati de comunicare;
- Initiativa.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.