Specialist Suport - Monitorizare Trafic si Raportare Call Center

Telekom Romania Communications S.A.

10-12-2015 | EXPIRA LA 09-01-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raporteaza catre: Manager Monitorizare Trafic si Raportare Call Center/ Directia Executiva Comercial - Segment Rezidential Romania
Localitate: Bucuresti

SCOP:
Acopera toate nevoile de resurse umane din intreaga Divizie Relatii cu Clientii construind legatura dintre Divizia Relatii Clienti si functiunea de Resurse Umane. Coordonează împreună cu Directia Executiva Resurse Umane, procesul de recrutare, angajare, mutare şi plecare din unitate, pentru toti angajatii Diviziei Relatii cu Clientii.
Este responsabil de analiza si monitorizarea activitatii din Customer Care. Obiectivul este acela de a eficientiza/optimiza activitatea din Customer Care tinand cont de parametrii urmariti.


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
• Mentinerea si actualizarea constanta a unei baze de date cu toate informatiile legate de personalul Diviziei;
• Tratarea cu un prim nivel de raspuns, a oricarei probleme de Resurse Umane & Logistica primita pe mail din partea clientilor interni si externi, conform procedurilor de lucru ale companiei, Contractului Colectiv de Munca existent si Contractelor incheiate cu firmele externe;
• Completeaza in aplicatiile de Pontaj specifice, prezenta angajatilor din cadrul Departamentului de Dezvoltare Relatii Clienti, conform documentelor transmise la HR, respectand modul de lucru cu aplicatia si datele furnizate de Angajati/Manageri/Supervisori;
• Verificarea pontajul colaboratorilor externi si solutionarea eventualelor erori aparute pe parcursul realizarii acestuia
• Participa activ sau ofera consiliere in procesele de recrutare, angajare, mutare şi plecare din unitate, pentru toti angajatii Diviziei Relatii cu Clientii.
• Se ocupa de actualizarea informatiilor si ofera suport in completarea documentelor de SSM si SU
• Efectueaza periodic sau la cerere rapoarte/analize cu privire la activitatea Diviziei, in termenele stabilite
• Interpreteaza rezultatele si elaboreaza recomandari pentru imbunatatirea parametrilor, in limitele competentelor;
• Colecteaza toate documentele interne legate de prezenţa, absenţa sau alte probleme solicitate de către colegii angajaţi la HR, controleaza ca totul sa fi fost executat conform procedurilor de lucru ale companiei si în conformitate cu Contractul Colectiv de Munca existent;
• Colaboreaza cu Managerii de Departament şi angajaţii Directiei, astfel incat toate cererile si problemele angajaţilor sa fie rezolvate în timp util, conform procedurilorTelekom;
• Colaboreaza cu Divizia HR si Divizia Salarii din Telekom pentru probleme legate de personalul din Divizia Relatii cu Clientii Romania (concedii, concedii medicale, zile libere,gratuitati salariati, adeverinte, gratuitati telefonice etc);
• Actualizeaza numarul posturilor aprobate/bugetate si raporteazaevolutia personalului,in functie de solicitarile primite, mentinand fisierele referitoare la timpul de lucru(ore suplimentare, ore de noapte, orele de tura/weekend);


CERINTE

• Studii universitare (domeniile psihologie, sociologie, comunicare, IT - constituie un avantaj)
• Minim 3 ani experienta in relatia cu clientiil;
• Experienta in HR constituie un avantaj.
• Foarte bune abilitati de comunicare ;
• Bune abilitati de negociere;
• Orientare catre detaliu;
• Abilitati de identificare si solutionare a problemelor;
• Capacitate de organizare si planificare a activitatii;
• Buna cunoastere a aplicatiilor MS Office;
• Cunoasterea limbii engleze, nivel mediu;
• Orientare catre client;
• Capacitatea de a lucra in echipa;
• Etica si integritate;
• Disponibilitate pentru deplasare.
• Capacitate de a lucra in conditii de stres.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.