Specialist Suport - Monitorizare si Raportare Proiecte

Telekom Romania Communications S.A.

06-05-2016 | EXPIRA LA 05-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Efectueaza activitati necesare pentru lansarea in executie a proiectelor de acces si pentru monitorizarea, controlul si raportarea stadiului acestor proiecte. Prin implementarea acestor proiecte se dezvolta reteaua companiei si se creeaza premise pentru furnizarea de noi servicii, pentru asigurarea furnizarii serviciilor si pentru cresterea calitatii serviciilor.


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
• Primeste proiecte in vederea trimiterii in implementare, verifica conformitatea cu criteriile stabilite, completitudinea si acuratetea acestora;
• Prelucreaza, emite, transmite si arhiveaza documente referitoare la proiectele de investitii din reteaua de acces pasiva, si, daca este necesar, cauta informatii suplimentare;
• Aloca cod de proiect, manager de proiect si emite formulare de activare, reactivare, dezactivare cod proiect;
• Ofera suport clientilor interni pentru intocmirea sau refacerea studiilor de fezabilitate pentru aprobare proiecte;
• Creeaza si intretine baze de date cu informatii despre proiectele de acces, colecteaza si consolideaza informatia din surse din interiorul sau exteriorul directiei;
• Intocmeste statistici, rapoarte curente;
• Transmite informatii necesare si relevante detinatorilor de interese in proiecte, inclusiv managerilor de proiect, referitor la numarul de proiecte de implementat, valoarea acestora, intervalele temporale pentru activitati din implementarea proiectelor;


CERINTE

• Studiile superioare în domeniul tehnic (electronica, telecomunicatii preferabil) sau economic;
• Minim 1 an de experienta in domeniul telecomunicatiilor.
• Foarte bune cunoştinţe de operare PC în programele MS Office;
• Corectitudine, onestitate, iniţiativă;
• Orientare catre client;
• Orientare catre rezultate;
• Abilităţi de lucru în echipă;
• Bune abilităţi de comunicare;
• Gândire analitică;


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.