Specialist Suport- Managementul Canalelor de Vanzari B2B

Telekom Romania Communications S.A.

31-10-2016 | EXPIRA LA 30-11-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Furnizează suport administrativ general presupunând colectarea, rezumarea, analizarea de informaţii şi pregătirea de statistici, rapoarte şi prezentări pentru un departament sau direcţie.

Gestioneaza activitatea de user management pentru agentii de vanzari

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
•Primeste solicitarile de activare acces in aplicatii IT pentru agentii de vanzari din canalele de vanzari si initiaza solicitari de acces conform cu drepturile stabilite de catre management
•Urmareste si se asigura asupra activarii accesului in aplicatii conform Operating Level Agreement.
•Opereaza in aplicatiile specifice alocari/inactivari de drepturi conform regulilor comerciale
•Alcătuieşte şi editează corespondenţa, memorandumuri, rapoarte şi prezentări folosind software adecvat pentru procesare de texte, grafice şi foi de calcul
•Programează întâlniri şi face pregătirile necesare pentru şedinţe, conferinţe sau călătorii.
•departament, respectând termenele stabilite.
•Se preocupă de solicitarea şi încadrarea în bugetul de cheltuieli a materialelor consumabile.
•Respectă Contractul Colectiv de Muncă, Regulamentul Intern al Romtelecom, Codul de Conduită, reglementările de securitatea muncii şi situaţii de urgenţă, procedurile operaţionale, instrucţiunile de lucru care reglementează activitatea desfăşurată şi regulamentele interne ale companiei.
•Cunoaşte şi respectă Politica de Calitate, se implică în realizarea obiectivelor în domeniul calităţii.
•Atribuţiile de serviciu nu sunt limitative, ele putând fi completate ori de câte ori este necesar sau situaţia o impune ;
•Pe perioada concediilor sau altor situaţii care se ivesc, predă/preia persoanei care / pe care îl inlocuieşte activităţile în curs de derulare.


CERINTE

Studii:

Studiile superioare reprezintă un avantaj.

Experienţă în muncă:

Este un avantaj

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi
•Corectitudine,
•Onestitate,
•Atentie la detalii
•Iniţiativă;
•Organizare si structurare
•Abilităţi de lucru în echipă;
•Abilităţi de comunicare;
•Cunoştinţe de operare Microsoft Office, Excel mediu-avansat
•Cunoştinţe de limba engleză reprezinta un avantaj.


BENEFICII OFERITE

Postul este pe o perioada determinata.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.