Job expirat
•	Ofera suport tehnic la faţa locului şi la distanţă, în urma cererilor de la utilizatori, pentru aplicatia ERP;
•	Înregistreaza apelurile şi solicitărilor de suport, le prioritizeaza si documenteaza rezultatelor acestora în Baza de Cunoştinţe IT pentru a facilita soluţionarea solicitărilor comune ;
•	Invata in permanenta modulele aplicatiei ERP legate de vanzari, management de proiect, achizitii, logistica;
•	Escaladeaza către un nivel superior cererile de suport pe care nu le poate solutiona ; 
•	Furnizeaza informaţii în mod pro-activ tuturor utilizatorilor, în privinţa evoluţiei cererilor de suport în desfăşurare ;
•	Participa la elaborarea documentaţiei tehnice, ghidurilor şi procedurilor de suport pentru aplicatia ERP şi se asigura că acestea sunt aduse la cunoştinţa utilizatorilor.
•	Abilitati avansate de operare PC;
•	Experienta intr-un sistem ERP, constituie avantaj ;
•	Atentie la detalii;
•	Capacitate de organizare;
•	Cunostinte de limba engleza;
•	Studii superioare – constituie avantaj studiile tehnice;
•	Abordare pozitiva a sarcinilor de lucru;
•	Sociabilitate, capacitate de lucru in echipa;
•	Flexibilitate;
•	bonuri de masa, bonuri cadou ;
•	telefon de serviciu ;
•	laptop.
Vanzare, montaj si servisare echipamente profesionale HoReCa, frig comercial si industrial, shopfitting, rafturi comerciale si industriale, mobilier