Specialist Suport Departament Servicii End User Romania

Telekom Romania Communications S.A.

11-03-2015 | EXPIRA LA 10-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raporteaza catre: Manager Departament Servicii End User Romania/ Divizia Servicii IT Romania

Locatie: Bucuresti

Postul este pe perioada determinata, pana la intoarcerea titularului din CIC (concediu crestere si ingrijire copil)

SCOP: Raspunde de activitatile operationale si administrative asociate dezvoltarii si actualizarii procedurilor de lucru, monitorizarii centralizate a intregului parc de echipamente IT si participa activ in cadrul proiectelor specifice IT, asigurand indeplinirea obiectivelor companiei; analizează cerintele si pune la dispoziţie resurse materiale de natură IT (hard, soft, consumabile şi piese schimb) utilizatorilor interni si externi cu scopul de a facilita activitatea acestora.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

•Analizează, verifică, ţine evidenţa şi furnizează informaţii şi rapoarte privind parcul de echipamente -IT existent la nivelul companiei (echipamente de tip workstation, notebook, imprimante), achziţionate prinIT, pentru clientul intern si extern;
•Colectează date, efectuează analize specifice şi elaborează comenzi de piese schimb, consumabile şi accesorii IT pentru clientul intern si extern, ţinând cont de nevoile curente de bussines şimenţine unui echilibru între stocuri şi comenzi;
•Pregateste rapoarte si analize economico-financiare privind cheltuielile opex, pe categorii;
•Intocmeste analize si face propuneri privind abaterile (+/-) realizat vs bugetat;
•Asigura suport pentru proiectele din cadrul diviziei;
•Dezvolta si intretine procese, proceduri si politici asociate proiectelor in organizatia IT aliniate obiectivelor companiei;
•Asigura actualizarea si administrarea politicilor, procedurilor si a altor documente standard;
•Actualizează fisiere complexe folosind software adecvat, colectând, rezumand şi analizand date din diferite surse;
•Furnizează suport pentru proiecte noi sau în derulare (ICT, IT si/ sau non-IT);
•Pregateste rapoarte curente si analizeaza tendinte, colectand date dintr-o multitudine de surse din interiorul sau exteriorul diviziei;


CERINTE

•Studii universitare finalizate cu diploma de licenta in domeniul economic sau informatic.
•Experienţă de minim 6 luni pe un post similar.
•Foarte bune abilitati de comunicare si interpersonale (interfata directa cu clientii interni);
•Bune abilitati de prezentare;
•Bune abilitati de negociere;
•Orientare catre client;
•Orientare catre rezultate;
•Spirit de echipa;
•MS Access, Excell, PowerPoint – nivel avansat.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.