Specialist suport - Departament Facturare si Decontare

ROMTELECOM

06-03-2012 | EXPIRA LA 05-04-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Efectuează toate lucrările legate de decontarea lunară cu partenerii pentru produsele cu ridicata.
• Realizează reconcilierea cu partenerii, verifică, procesează, emite facturile Romtelecom/acceptă facturile partenerilor şi asigură trimiterea/primirea la termen a documentelor de facturare.
• Efectuează teste de facturare, comunică cu partenerii asupra controverselor de facturare şi propune soluţii de rezolvare pentru a proteja interesele Romtelecom şi acordând o atenţie deosebită menţinerii unor relaţii favorabile cu partenerii.
• Elaborează rapoarte/ statistici referitoare la produsele cu ridicata.
• Facturează penalizări pentru întârzierile la plată.
• Operează aplicaţia de facturare WS: introduce/întreţine datele de referinţă pentru a asigura corectitudinea sumelor decontate.
• Urmăreşte depistarea fraudelor şi raportează acest tip de situaţii.
• Asigură nivelul de calitate a lucrărilor care rezultă din proceduri şi KPI pe departament.
• Comunică şi cooperează în mod activ cu celelalte echipe/departamente (tehnic, servicii operatori, vânzări etc.) implicate în activitatea de suport a serviciilor operatorului pentru a asigura coordonarea eficientă a acţiunilor, corespunzător procedurilor.
• Identifică punctele cu potenţial de risc în procesele şi procedurile în care este implicat şi propune soluţii pentru îmbunătăţirea acestora.


CERINTE

• Studii superioare în telecomunicaţii/ economice.
• Minim 2 ani în telecomunicaţii sau economic
• Bune cunoştinţe matematice şi de operare PC;
• Gândire analitică, capabilitatea de a identifica probleme, disfunctionalităţi şi de a propune soluţii;
• Abilităţi de comunicare; spirit de iniţiativă; atenţie concentrată spre detalii;
• Cunoştinţe de limba engleză (scris si vorbit);


BENEFICII OFERITE

-


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...