Specialist Suport (Assistant Manager ) - Directia Comunicare Romania

Romtelecom

20-05-2014 | EXPIRA LA 19-06-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Realizeaza sarcini administrative la solicitarea superiorului direct, precum: organizarea intalnirilor si a agendei, asigurarea aspectelor logistice si de protocol al Directorului de Comunicare;
• Organizarea deplasarilor in interes de serviciu a Directorului de Comunicare;
• Reprezinta Directorul de Comunicare la diverse intalniri, respectand briefingul acestuia;
• Redacteaza memo-urile pentru cheltuiele de protocol si se asigura ca se respecta fluxul de semnaturi si termene agreate;
• Inregistreaza in baza de date sau sistemele specifice facturile primite, deconturi si alte documente de natura financiara in scopul monitorizarii bugetului;
• Pregateste orice tip de document, la solicitarea superiorului direct;
• Pregateste diverse rapoarte, la cererea superiorului direct;
• Asigura sprijin general Diviziei de Comunicare oricand este necesar;
• Asigura support in actualizarea bugetelor si a altor documente administrative ale Diviziei;
• Monitorizeaza bugete la nivel de Divizie si Departamente; introduce in sistem (SAP / Oracle) documente necesare (PR, POs, comenzi si / sau alte formulare aferente cheltuielilor);
• Furnizeaza toate materialele, documentele / implementeaza proiecte dupa obtinerea tuturor aprobarilor necesare de la superiorul direct;
• Implementeaza proiectele alocate, la cele mai inalte standarde profesionale;
• Pastreaza arhivele electronice si fizice pentru task-urile sale si pentru proiectele implementate actualizate si ordonate.


CERINTE

• Diploma studii superioare, preferabil in domeniul Marketing / Relatii Publice / Comunicare / Drept / Relatii Internationale
• 3-5 ani de experienta in zona administrativa, intr-o companie similara;
• Cunoasterea pachetului de aplicatii Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet browsing - mediu;
• Cunoasterea limbii engleze (scris si vorbit) – avansat;
• Cunostinte de baza in comunicare / relatii internationale / drept;
• Cunostinte Management Proiect – de baza;
• Abilitate de a planifica si organiza activitati,de a stabili prioritatile;
• Abilitate de a respecta termene limita.
• Alte abilitati: Atitudine pozitiva, Integritate, Adaptabilitate, Comunicare Verbala si in scris, Cooperare, Flexibilitate, Planificare si Prioritizare, Atentie la detalii, Proactivitate, Diplomatie, Aspect profesional.


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizor servicii de internet, telefonie fixa, televiziune.